Gezocht: Dquad Reflex/Inimini H HD Cam mount (xiaomi yi/go pro)

Het lijkt of de twee boutjes onder op de foto verder uit elkaar zitten dan die vooraan. Kun je dat nog eens nameten?

Goed opgemerkt! De onderste boutjes zitten 2,8 cm uit elkaar

Ja goed idee, voor de epi 180 graag :smiley:

Volgends mij hebben de 210x en de 180 hetzelfde midden frame gedeelte, je kan het even nameten en kijken of het overeen komt :slight_smile:

Het aanpassen van de maten in het huidige model levert niet echt het gewenste resultaat op. Ik zal hier een apart ontwerp voor moeten maken. Nou weet ik dat [member=223]walterkort[/member] ook een paar Epi’s heeft nu, en hij wil er vast ook wel eentje, én hij is ook handig met Fusion, dus wellicht had hij al plannen in die richting ;D

Allright allright, zal even kijken of het deze week lukt om ontwerp te maken voor de epiquads :slight_smile:

Björn, van het weekend leek jouw ontwerp erg crash proof, maar heb je de camera er zelf wel van af weten te rammen of blijft-ie ook goed zitten in tegenstelling toen dat eerste kuipje, toen op de blackout?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

volgens mij ook zijn de x-en hetzelfde, alleen ik heb een H. En daar liggen de schroefgaten wel in de zelfde lijn. Breedte 28mm en lengte 35mm.
[member=1]Björn[/member] als niet te veel moeite is kan je hem ook voor de H maken. Dankjewel.

[member=223]walterkort[/member] cam bleef goed zitten doordat je de strap heel strak kunt aantrekken met dit ontwerp

[member=558]eelos[/member] als Walter een ontwerp maakt voor de epi dan is een versie voor jouw quad wellicht snel te maken.

Weet niet of dit te ver off-topic gaat maar gebruiken jullie nog iets van een lens protector? Ik heb al 2 lenzen gebroken door op een stenen ondergrond te crashen. Makkelijke oplossing is natuurlijk niet meer crashen maar dat wil niet altijd lukken. :S

Ik heb zelf een lens protector van BangGood besteld. De 1e keer vloog hij er bij een crash in een weiland af en was ik hem kwijt.

Heb nu een 2e maar zoek nog een manier om hem goed te monteren zodat hij ook echt vast blijft zitten.

[member=447]Brick[/member]

Bedoel je deze ?
Zoja, dan kun je een strookje tape aan de binnenkant van de protector doen zodat hij wat meer klemt op de camera zelf. Bij een harde crash kan hij er natuurlijk dan nog steeds afvliegen maar bij mij blijft het over het algemeen wel zitten.

Ja dat is hem, zal het eens proberen bedankt [emoji106]

Het blijft goedkope zooi :stuck_out_tongue:

Er staat “UV protector” op ebay, is van aluminium en word geklemt met een rubberen O ring. Deze raakt zelden los en zelfs na dat het glaasje gesneuveld is beschermd deze nog goed!

Heb 'm ook binnen. Bedankt Bjorn!

Nog verder gekomen met de mount voor de epiquad ? Ik ben sinds dit weekend in het bezit van zo’n frame. Ik heb deze gevonden, naast dat hij maar 20 graden is vraag ik me af hoe stevig dat plaatje aan de achterkant is.

Ik heb er niks mee gedaan verder. Jij [member=223]walterkort[/member] ?

Heb er nog geen gelegenheid voor gehad om te maken. Die rugleuning lijkt me idd niet echt sterk. Bovendien zie ik ook niet echt een sleuf of iets om de camera stevig aan de mount te bevestigen.

Mogelijk lukt het me om er vanavond even aan te pielen.

Ik heb samen met een vriend van me geprobeerd om de dquad mount van bjorn zo aan te passen dat hij op de epiquad past, wat denken jullie is het t waard om dit te laten printen of is het al helemaal fout :P? (je moet ergens beginnen denk ik :P)

hier is hij te downloaden (ik moet 24 uur wachten voordat ik het mag publishen op thingiverse.

Er lijkt een kleine fuckup in je STL te zitten:

Is dat erg ?

Of is hij gewoon zo minder stevig ?