Gezocht: Dquad Reflex/Inimini H HD Cam mount (xiaomi yi/go pro)

Hallo!

Na een groot aantal crashes nu toch al wel een hoop van de bij geleverde anti-vibration mounts versleten(die m3 boutjes met een stukje rubber met daarin m3 schroefdraad). Heb even rond gekeken op het internet en voor heel veel frames zijn er verschillende mounts te vinden. Helaas nog niet voor de Dquad Reflex/Inimini H (de top plates zijn het zelfde). Stiekem hoop ik natuurlijk dat er iemand is die dit zou willen ontwerpen en delen of zelfs zou willen printen.

Zou iemand me in de goede richting kunnen wijzen hoe ik een goede scan of meeting kan maken van de topplate zodat ik een design kan proberen te maken ?

Alvast bedankt!

Opmeten en tekenen in sketchup, export naar stl en dan laten printen! Er zijn op het forum zat mensen met een printer die je kunnen helpen en anders is 3dhubs.com een uitkomst voor een printje.

Met een schuifmaat lijkt me… Ik heb zelf ook een Inimini, én een schuifmaat én een 3d printer. Als ik tijd heb zal ik binnenkort eens zo’n mount ontwerpen.

Versie 1 is af. Nog wel even finetunen. Deze is op 45 graden, maar andere hoeken kan ik nu ook heel snel maken.

Gij bent van plan om snel te gaan! Ziet er netjes uit!

Ik vlieg altijd met mijn cam op 45 graden :stuck_out_tongue:

Ik heb 'm even op Thingiverse gegooid voor de liefhebbers. Ik kan eventueel ook printen (zie signature).

Beschikbaar in 25, 35 en 45 graden versies.

Oh wauw dit is echt precies wat ik zocht! Top hardstikke bedankt Björn! Ik heb je na even zoeken gevonden op 3dhubs en als het goed is heb je mn verzoek voor een 25 en 35 versie zometeen binnen.

Ik heb zelf nog wel even gespeeld met Sketchup, maar ga nu zelf ook nog kijken of ik het met het ontwerp er al in wat makkelijker kan begrijpen.

Echt heel erg bedankt!

Ik gebruik Autodesk Fusion 360. Dat is gratis voor hobbyisten en veel beter geschikt voor dit soort dingen. Het is ook parametrisch, dus in mijn geval hoef ik hier maar 1 hoek te veranderen en het hele ontwerp verandert mee.
Ik zie je order wel verschijnen :slight_smile:

Die 3Dhubs link staat trouwens ook gewoon in mijn signature onder mijn berichten ;D

De thingiverse link was ik vergeten erbij te zetten, dus bij deze:

Ze zijn klaar hoor :thumbup:

Nou heb ze binnen! Erg blij mee!
Foto volgt.

Nogmaals bedankt Björn!

Graag gedaan :slight_smile:

Zoals beloofd!

Die gele tape moet er nog af, de zwarte tape was op :stuck_out_tongue:

Iemand toevallig ook zo’n model voor de epiquad 210x? Ziet er goed/eenvoudig uit!

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

[member=1]Björn[/member] Hoe kan ik ze vinden op Thingiverse, dan pas ik ze aan voor de epiquad, met jouw toestemming uiteraard?
Of hebben ze dezelfde steek?

astu

Meet even de afstand tussen de vier voorste boutjes en doe er even een foto van de voorkant van je frame bij (van bovenaf) dan kan ik deze wel passend maken voor je.

Zal ik vanavond even doen als ik thuis ben bedankt [emoji106]

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

Heb even opgemeten: