Gevraagd: micro FPV setje voor Inductrix

Is er iemand die toevallig een lichtgewicht FPV combisetje heeft liggen voor de Inductrix van m’n zoon? Ik wil er graag een “Tiny Whoop” van gaan maken maar kan nergens aan zo’n fpv komen (bijv. Quanum Elite, AV1100)
Dese setjes zijn helaas overal uitverkocht.
Gr, Michel

Ready made rc, daar verkopen ze die

Ready made rc, daar verkopen ze die

Die had ik al gezien. Maar met shipping kosten erbij loopt dat aardig in de papieren. Zocht eigenlijk de kant en klare versie. Denk dat ik maar gewoon wacht tot Hobbyking ze weer op voorraad heeft.

Hier hebben ze setjes in stock

Bedankt voor meedenken. Maar deze set is te zwaar voor de induxtrix.

Banggood, Aliexpress, daar vind je d’r genoeg, gebruik FX797T als zoekterm.

ik heb een fpv setje gekocht via banggood maar hij is nog niet verzonden. Hij is namelijk niet meer in stock

Heb ik net ook gedaan. Pas nadat alles netjes is betaald schiet hij op “backorder”
Mischien order gaan cancellen. Schiet dus ook niet op daar.

IK heb hetzelfde gehad met een 200mw zender… na 6 weken nog niets.
Na mailen bleek dat het product niet meer voorradig was (nog wel in voorraad vermeld op de site)
Ik heb toen het verzoek gedaan een vervangend product te sturen, echter dit kon niet omdat het 60 eurocent duurder was.
De optie die ik kreeg was annuleren en opnieuw bestellen en bij betalen.
Ik heb het toen bij Paypall neergelegd en mijn geld terug gekregen.

Nooit meer Banggood voor mij…

Als je vrienden uit de VS hebt kun je via Amazon.com nog aan Micro FPV camera’s komen. Heb zelf ook een paar Spektrums besteld een paar dagen geleden, maar het wordt even wachten tot ik iemand heb die ze naar Europa brengt haha. Geduld is een schone zaak in deze hobby :stuck_out_tongue:

Mijn setje van banggood is net verzonden na enkele “out of stock” weken dus hopelijkhet jouwe ook :slight_smile:

Ben benieuwd hoe je Tiny Whoop inmiddels bevalt :D!

Ben nig steeds bezig met ontvangen van onderdelen. Camera bij readymaderc besteld. Bestelling bij banggood ingetrokken omdat elke dag de stockdatum veranderde. Pakje lag bij duane dus hoop maandag binnen te krijgen. Ook de lipo’s van mylipo.de heb ik inmiddels binnen met de nieuwe motortjes. Afwachten dus.