Germany Nationals -Bexbach / livestream

Voor degene die een event op een goede manier live willen volgen!
Livestream draait non stop zelfs voor de races

Bedankt, erg cool. :thumbup: Doen er nog Nederlanders mee ?

Denk alleen [member=284]BorisB[/member] en [member=142]MetallDanny[/member]
Ze blijken alvast prachtig weer te hebben

Edit, Devil was ook aanwezig

Ik zie [member=142]MetallDanny[/member] wel op de lijst staan in de Pro finale maar @BorrisB niet, “rookie” finale is wel lachen zeg!

In de top 3 moet wel lukken voor NL denk ik, zou erg tof zijn!

[member=142]MetallDanny[/member] is 3e geworden… man die vliegen daar allen snel… pffff

O… jij zat in de chat daar… lol, ik was SonAndDad…

ja, haha, klopt ja, kom er nu ook pas achter. 3e plek is een prima plek maar het was alleen wel een rare race die laatste, Kent gaat eerst onderuit en daarna Danny maar Danny vliegt daarna weer en Kent niet, snap er niets van…

Is idd nog veel ruimte voor verbetering…
Alle begin is moeilijk, zeker omdat het allemaal vrijwilligers zijn… knap dat ze toch probeerden om iets online te zetten.
Zag toch ook wat professioneel filmmateriaal rondlopen, ben benieuwd

Het is maar een kwestie van tijd voordat er meer geld van buiten af in dit soort evenementen gepompt wordt en alles pas echt de ‘lucht in gaat’, ik merk ook dat er veel geleerd wordt van de competities in andere landen, vooral dat men steeds creatievere gates en obstakels maken wat de hele ervaring natuurlijk een stuk unieker maakt. Ik verwacht ook in de toekomst dat met door meerdere verschillende obstakels kan vliegen die verschillende punten… geven om meer skill’s tegelijkertijd te testen want dat is ook meer aantrekkelijk voor het publiek.

De grootte van een voetbalveld is idd momenteel de standaard denk ik om alles zo aantrekkelijk mogelijk te maken, maar er zijn momenteel nog meer racers en helpers als publiek aanwezig vrees ik…

Denk dat vroeger de formule 1 wedstrijden ook minder aangenaam waren om naar te kijken vroeger als dat heden is (alhoewel ik ook steeds in slaap val tijdens een life F1 wedstrijd op TV ;D )

Het was een super race!

Hier mijn einde aan de race in pre-finals. That’s racing!

Ik heb het even 5x terug moeten kijken, maar tikte Stefan je daar nu net voor de gate uit de lucht [member=284]BorisB[/member] ?

Yup :(.

Hij vloog letterlijk een paar cm boven me en tikte mijn prop aan. That’s part of racing.

Er werd ontzettend hard gevlogen daar en rondetijden van iedereen lagen letterlijk hondersten seconden uit elkaar!

Hier de race tegen niklas die later gewonnen had in de finale. Een super track was het!

Spijtig dat Kent tegen de grond ging…

Sjezus wat gaat dat hard, echt goeie racers inderdaad. Gewoon rondes op honderdsten verschil.

Ik mocht voor wat amerikanen live verslag doen van de finale aangezien ik er ongelukkig niet in zat. het was mijn eerste keer.

https://www.periscope.tv/w/aLMVvTM0NjU0NzZ8MW1yeG1xblhXVnd4eXBYpYLOS3KixIQNvrOH1VHpyHoD-4ecj_oHe0kTZxbD

Iemand heeft de livestream vastgelegd. Vandaar slechtere kwaliteit

Haha tof verslag gedaan Boris! Erg vet event zo te zien!