Geen winkel in Nederland die gewoon alles verkoopt ?

Hoi
:slight_smile:
ik word gek als ik iets nodig heb ,
moet ik 2,3 weken wachten tjonge jonge
is er geen winkel in Nederland waar je gewoon langs kunt rijden voor bvb
spacers ,motors,Esc ,Naze32 ?
soms wil je het gewoon snel hebben en kun je niet 3 weken wachten .

Misschien moeten we met z’n allen investeren in MRP zodat Menno een magazijn en hulp kan inkopen? :smiley:

aandelen ?
:slight_smile:

Dat probleem blijf je toch houden… Iedereen klaagt altijd flink, ook over MRP.
Maar ik wil ze zelf wel eens zo’n shop zien houden.

Je bent altijd afhankelijk van de vraag. En die kan per maand verschillen.
Daarnaast moet je oppassen voor nieuwe producten. Als je teveel besteld en er komt weer ergens een nieuwe variant van, zit je met de oude spullen te kijken.

Ik vind het vooral vervelend dat niet alles tegelijk binnen komt bij die shops.
Ik bestel meestal alles meteen wanneer het weer binnen is, te bang dat het snel weer uitverkocht raakt.
Nadeel is dat je veel aan verzendkosten betaald. Soms wel 3x verzendkosten in Ă©Ă©n week.

Jij verbruikt zoveel spullen, kun je niet beter je eigen winkeltje beginnen?
Of leg nu een voorraadje aan thuis…

Maar vergeet niet dat het allemaal niche spul is, worden geen miljoenen van verkocht en met ook nog overal andere fabrikanten van ga je nooit alles tegelijkertijd beschikbaar hebben in een winkel.
Naast wat [member=194]Royce[/member] zegt natuurlijk, maar dat merk je wel als jij start met je winkeltje/voorraadschuur.
Wil af en toe best wel wat props/esc’s/motoren van je afnemen, als je snel levert dan hè :lol:

Als je alles in stock wil hebben als winkel, moet je gelijk je prijzen verdubbelen. De marges zijn zo klein dat elke tegenslag je fataal kan worden… lage prijzen is in ons voordeel maar daar betalen we dan ook de prijs van het lange wachten voor…

Goede ervaring met ftec

Heb ik ook al verschillende spullen gekocht, vriendelijke man, winkel ziet er een beetje uit als mijn hobbykamer :wink: RC is maar deel van zijn winkel, verkoopt ook computers en elektronische muziekinstrumenten.
Heeft vooral de spullen in huis die je op Banggood e.d. kan vinden. Heeft ook webwinkel, best wel even bellen of iets op voorraad is.

lees net die zit in Tilburg das mooi man :slight_smile:
thx

Ik heb goede ervaringen met quadcoptersenzo.nl en wat ik belangrijk vind is de aftersales. Ze versturen direct dezelfde dag en ook zaken die niet online staan vermeld heeft hij soms gewoon liggen. Een kwestie van een mailtje en je bent op de hoogte.

Pff. Om over de levertijden van banggood nog maar te zwijgen. 5-25 werkdagen. Inmiddels op werkdag 9 en nog nergens te bekennen. :(. Volgende keer maar paaf tientjes meer en in nl bestellen. Ook geen gezeik met invoerrechten etc.

ik heb maar een winkel in de buurt gezocht
die alles op voorraad heeft :slight_smile:
ftec

Ja, ftec-shop is een goeie ! heeft veel, zelfs Carbonfiber plaat en buis levert snel, en beheerder is zelf hobbyist, en behulpzaam.

Hier nog een thumbs up voor FTec. Passievolle vent die echt de tijd voor je neemt en graag uit legt. Verkopen staat zeker niet boven service en klanttevredenheid. Dat soort gasten steun ik graag, dus hierbij :thumbup: voor FTec.

We hebben hier in Den Bosch een modelbouw zaak genaamd Toemen. Koop er zelden iets. Als ik iets snel nodig heb, dan blijken ze het niet op voorraad te hebben. En de prijzen zijn ongeveer het dubbele van wat ik online betaal.

Ik begrijp wel hoe dit komt. Ik denk dat het voor de fysieke winkel echt lastig is om je hoofd nog boven water te houden. Het is jammer, maar het voordeel is wel dat de online concurrentie zo groots is dat de prijzen lager zijn dan ooit.

Ja, Toemen is meer voor lui die een Inspire 1 kopen, en dan mag het wat kosten, jammer dan… F-Tec shop is wel een goeie die veel wel heeft, MRP Heeft ook net datgene wat je nodig hebt, gewoon veel googlen, kom je vanzelf goed uit, de nl shops hebben wel het voordeel dat ze snel kunnen leveren, Toemen vermeld niet of ze voorraad van iets hebben, ik merk wel dat zo’n email notificatie helpt, die sommige shops hebben :wink:

Toemen zucht… blijf daar weg! Al veel te veel gezeik gehad. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, heel internet staat er vol mee.
Alleen als je veel geld meeneemt wordt je daar serieus genomen. En anders wordt je serieus genomen!

Toemen Begint op een Scheldwoord te lijken :slight_smile:

Godvertoemen

RcAddict is er ook zo een, doen ze heel kinderachtig over kleine bedragen.