FrSky Taranis Race Laptimer script

Hallo Allen!

Ik heb een Script gevonden voor de Taranis van FrSky.
Dit script geeft de mogelijkheid om je ronde tijden te timen.
Wellicht zullen veel van jullie nog bezig zijn je vliegskills onder controle te krijgen (zoals ik :wink: ) maar misschien is dit een leuke voor de toekomst.
Dit script zorgt ervoor dat je al je timing op je remote hebt!

Zie je link:

Ik heb het zelf nog niet op min TX gezet maar ga dit zeker een keer proberen

Alle info hoe dit te doen (met download links) staat hier:
http://www.meetup.com/FPV-Tree-Racers/messages/boards/thread/48499477

Opgeslagen…

Zou leuk zijn als je een chip in je quad kan doen, als je dan de lijn passeert dat dit wordt opgeslagen. Dit hadden we met de rc auto’s ook

Goed Plan!!
En als je het poortje mist vervalt je ronde :lol: :lol:

Amb transponder heet dat geloof ik

ben er mee bezig , en meer !

:slight_smile: lol vlieg :slight_smile:
ik zag dat filmpje vanmiddag
en toen las ik het comentaar :slight_smile:
You cant talk ?? :stuck_out_tongue:
dank je om te delen hoor :wink:

had geen zin om te lullen , was nog een oud filmpje maar moest hem erop doen want is een duitser met het zelfde bezig , vondt het leuk om hem een beetje te stangen ,
aangezien hij 49 euro voor een IR tag vraagt , had ik zoiets van dan de mijne er ook op ,
zal het wel een beetje uit leggen ,
dit werkt met IR tags , die zenden een code uit , de kast ontvangt de code , en er zitten sensors op als je er over heen vliegt berekend die je snelheid ook , het kan ook aleen met tags gebruikt worden ,
v2 , ben ik ook mee bezig shooter game , tag die ook op je aux kan en throttle bypas erbij voor de gene die durven ,
je vliegt en je schiet met een kanaal van je remote , raak je de ander dan valt ze gas uit langsaam zodat die wel kan landen ,
na 10 sec mag die weer vliegen ,
en nog wat meer coole shit ! :smiley:

dit soort dingen gaan natuurlijk komen
spellen ,poortjes,tags,lazer schooting straks
of paintball :slight_smile:

Ziet er goed uit man.

Zo’n systeem gebruiken wij ook op onze 1/18 RC auto binnenbaan. Werkt goed!

royce , als ze met ze 2e te gelijk binnen komen is er dan geen probleem ? want ik heb meerdere systemen ,
ook laser tag , :expressionless: aleen heb het idee dat dit systeem een keer gaat falen , :thumbdown: als je met ze 2e of 3e tegelijk binnen komt vliegen ,

Wij gebruiken dit systeem. Het IR signaal lijkt me te zwak voor FPV racen. Vooral de hoogte zal een probleem zijn denk ik.
Maar op de baan nooit geen gedoe mee gehad verder.