FPV-Racing.nl a.k.a. Björn stelt zich voor

Ik zal me dan ook even voorstellen:

Mijn naam is Björn, woon in Heemstede en vlieg nu ca 2 jaar met modelvliegtuigen en heli’s. Sinds de zomer is daar een DJI Phantom 2 Vision+ bij gekomen.
FPV heeft altijd al mijn interesse gehad, maar het long range vliegen vond ik zelf een stap te ver gaan. Recent liep ik tegen het opkomende fenomeen van FPV Racen aan en ik was bij het zien van de eerste video verkocht.
Momenteel ben ik mijn eerste FPV racer aan het bouwen. Ik hoop hiermee over ca. een week de eerste FPV vlucht te kunnen maken.
Mijn eerste FPV vluchten heb ik overigens wel al gemaakt. Indoor met een micro quad met camera erop. ;D
Zie voor video’s elders op dit forum.

FPV Racing is best hoogdrempelig. Welke onderdelen heb je nodig? Wat werkt goed met elkaar? Hoe stel je alles in etc., en daarnaast is het simpelweg een stuk leuker om met meerdere mensen te racen. Vandaar dat ik besloot dit forum te lanceren. Naast dit forum run ik vanuit mijn werk ook een zeer actief en gezellig forum, en ik hoop ook dit forum tot een bloeiende community te kunnen maken. Met jullie hulp uiteraard!

Ik zal me best doen :wink: