FPV racen ook leuk voor 50+

Eind april zo nieuwsgierig geworden dat ik een gebruikte Eachine 250 op de kop tikte. Al snel zo enthousiast dat die doorschoof naar zoonlief en zelf een vortex pro + goggle gescoord. Na vooral voorzichtige oefeningen op het voetbalveld van de lokale SV met name de laatste dagen met het mooie weer ook in het bos gevolgen. Onderstaand wat beelden van de pogingen om een klein beetje snelheid te maken en een incidentele flip. Ik verheug me er al op om ooit op een echte wedstrijd als semi bejaarde tussen de jeugd te zitten en hopelijk niet laatste te worden 8)

Over een paar weken nog een keer een filmpje op het zelfde parcours en dan hopelijk een stuk sneller. Maar wat is het leuk :thumbup:

Locatie trouwens vlak bij waar ik woon (Austerlitz) in het bos tussen Driebergen en Austerlitz

Het devies is: veel, heel veel, oefenen en vooral niet bang zijn om 'm eens vakkundig ergens tegenaan te vliegen. Een Vortex 250 Pro is dan wat dat betreft echt een aanrader, met DAL V2 props erop is die feitelijk niet kapot te krijgen.

Het beloofde vervolg. Niet zo heel veel sneller maar wel een wat beter idee hoe te sturen. Spelen met een mooie natuurlijke hindernis om door heen te vliegen.

Leuk :thumbup:

Dat ziet er goed uit Westex! Welcome to the club :slight_smile: