FPV pilot gezocht voor test

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een piloot die ons wat meer info kan geven over het vliegen met redelijk wat wind in een open veld. Dit is voor een voor een evenement wat we willen organiseren. Ook hebben we graag dat deze persoon een keertje met ons mee gaat, testen op locatie. Deze testvlucht is tegen vergoeding in de vorm van een lekker kratje bier. Ik kan er nog niet te veel over kwijt dus graag even een PB berichtje zodat we nader contact kunnen hebben.

Hi Wynnest

Kun je misschien aangeven in welk deel van Nederland dit moet plaatsvinden?

Lelystad

Niemand :(?

Denk dat je best zegt wat je zoekt of probleem is… gaan hier zeker piloten antwoord kunnen geven…
Vind Antwerpen - Lelystad beetje ver, anders had je een vrijwilliger… (en ik drink geen bier :wink: )

Echt helemaal niemand jongens? Word een super leuk evenement met veel exposure… Laatste maal, PB me even, ik kan er nu nog niet te veel over kwijt.

Ik ben bang dat er gewoon niemand in de buurt woont die tijd/zin heeft om te reageren op zo’n vage oproep. Vraag me ook af waarom je FPV-racers wind wil laten testen voor een event. Ben je van plan een FPV race te organiseren of wil je gewoon even checken of je neefje met z’n DJI straks kan filmen tijdens je event? Misschien ook even aangeven wanneer het event is en wanneer de testvlucht moet plaatsvinden.

Exposure is ook weer zo’n woord.

Haha, toffe comic, al lijkt hij me hier een beetje misplaatst… Ik ben zelf een creative, zit in het marketingteam van het bedrijf waar dit topic om begonnen is.

Volgens mij zit ik op een FPV racing forum, als ik mn neefje met een DJI zou willen laten filmen zou ik naar een drone forum gaan.
Het is (duidelijk) voor een evenement waar ik nog niet veel over kwijt kan, daarom vraag ik ook iedereen die interesse heeft een PB te sturen zodat ik meer info kan geven. Het is me duidelijk dat die interesse er niet is. Misschien wekt een 100 euro cadeaubon van coolblue interesse? Ik zie de PB’tjes graag komen!

Ik kan uit ervaring spreken dat FPV piloten inderdaad erg winderig zijn. Op een open veld heb ik er minder last van. Vooral in de parkeergarage is het vervelend.

:clap:

PB’tjes stromen inmiddels binnen, thanks! ik zal jullie morgen even een reply sturen.

FPV piloten hebben vaak ook een lege portemetniks… dus die 100,- zal best wat gasten wakker geschud hebben :wink: