FPV Freerider sim

Iemand hier al eens mee gespeeld? Er is een gratis demo, als je een usb dongle voor je transmitter hebt, of een xbox controller, kun je ermee aan de slag. Heb het getest, werkt prima, en om te oefenen zeker nuttig.

Linkje http://fpv-freerider.itch.io/fpv-freerider

Filmpje

Ziet er geinig uit maar krijg hier op de mac geen verbinding met spectrum controller. Heb 2 verschillende dongles. Je kunt er ook helemaal niets aan instellen, net als aan schermresolutie welke bij mij echt heel belabberd staat.

In de gaten houden. Zou vet kunnen worden. Zeker icm. HDMI kabeltje naar fatshark (heb ik).

Op Windows en met een Turnigy 9x doet hij het anders perfect, heb hem maar gekocht ($4,99)

En dan nu nog je fpv bril aan je computer hangen en je kan altijd vliegen :smiley:

Lees er veel goede berichten over op het Modelbouwforum. Ook makkelijk te koppelen aan je Taranis TX schijnbaar.

Ik heb mijn taranis in kunnen stellen. Helemaal blij mee. Nu hopen op meer mogelijkheden zoals wind instellingen etc. Al aardig wat uurtjes gevlogen.

Wat voor soort dongle heb je daarvoor nodig?

Deze dongle gebruik ik, werkt goed i.c.m. mijn DX6i.

Op android heb ik hem nog niet aan de praat gekregen, zender wordt wel herkend maar de quad gaat steed één kant op

Heb erin Bexbach op de races mee gespeeld: aardig maar het vlieggedrag wijkt teveel af om er veel van te leren.
De basis is echter perfect, de PIDs kun je grofweg instellen etc

Wordt nog wat: nu te beperkt vind ik
Je leert wel snel de moves zonder crashes die geld kosten