foxeer tm25 stuk

hallo
wat doe ik fout
ik heb eeb foxeer cam en een foxeer tm25 5/24 v
heb ik tijdelijk aangesloten buiten de drone en het werkt prima
na heel wat gepruts kreeg het een plekkie in mijn 180 drone
en teste het weer en het werkt getest met een 2700 mah 7.4 10c 20 wh accu

later heb ik een plus en min draad gesoldeert onder de xt60 male stekker in de drone 1 mm dik draad.
draad .maar van de accu is wel 2 half kwa…draad.
dus ik sluit nadat alles zover is mn accu van mn drone 2.2 mah 45-90c en alles piepte zoals het hoort foxeer aan en ineens knetter
en wat rook.snel stekker los.
ik kijken niks vinden
koppen mn foxeer los en tjek het het werkte
drone werkte ook nog
later tjekte ik de foxeer tm25 met een accu maar toen hoorde ik tikkie kletter mischien effe slecht contact gehad en zag een chip met 8 poten verbrand zat een klein gaatje in
ik weet het effe niet meer
wat ik fout doe

Per ongeluk verkeerd aangesloten? Plus en min omgewisseld of de 5v uitgang naar de camera toe per ongeluk op de lipo aangesloten? Zender niet geisoleerd en tegen het carbon van het frame aangekomen?

Rook en knetter betekent dat het onderdeel permanent defect is. Je kan in ieder geval een nieuwe videozender gaan kopen.

Dat gene wat je vertelde over de zender tegenhet carbon klopt.de uitgang antenne aansluiting door de achtetkant van een carbon plaatje heen gestoken en daarop de antenne aan vast geschoeft.maar hoe kan dat dat niet mag.heb ik dasr een verleng antenne kabeltje voor nodig.want hij zat vast

Dus heeft niks te maken met eeb accu van 7,4 ven de drne accu van 14v.
Plus en min zaten wel goed hebik nog naar gekeken.dat van dat carbon wist ik echt niet.

Heb ik ook gehad:

Had de 12V van de batterij parallel geschakeld met de 5 V BEC van de ESC. Als de camera een lage interne weerstand heeft en normaal 5 Volt verwacht zendt de batterij denk de volle stroom. En dat vond mijn tx niet zo fijn!

Is mischien beter om ergens 5v vandaan te plukken.de uitgang van de tx is 5 voltook al stuur ik 7,4of 15volt aan er komt 5 volt uit die voor de cam bedoeld is.maar ik denk dat ergens de - pool het carbon frame aangeraakt waardoor her ging roken.
Of wat ik ook gedaan heb is de antenneuitgang vsn de tx door een gat dedrukt heb waaraan de antenne.