Fix: Blade Nano QX FPV camera vastzetten

Ik vlieg al enige tijd met veel plezier met de Blade Nano QX FPV door mijn woonkamer, echter een storend puntje bleef dat de camera standaard niet goed vast zit en daardoor steeds scheef staat. Ik weet niet hoe het met jullie is, maar ik krijg dan de hele tijd de neiging om dat bij het vliegen te corrigeren.

De camera zit vanaf fabriek min of meer in een soort kooiconstructie geklemd, met aan de achterkant een klein stukje dubbelzijdig tape. Dat tape heeft bij mij nooit lekker vastgezeten, en ik denk ook niet dat dat echt een goede oplossing is.

Gelukkig had ik nog een paar hele kleine tie wraps liggen. Als je deze eromheen doet (en daarna afknipt) zoals in onderstaande foto’s, dan kan de camera geen kant meer op en heb je dus ook geen last meer van scheve camerabeelden :slight_smile:

Beetje open deur wellicht, maar ik was er erg blij mee :smiley:

IMG_1174.JPG IMG_1175.JPG

Hotglue werkt ook goed bij dit soort klusjes

Staat op mijn boodschappenlijstje :slight_smile:

Ja hahaha ik volg n jijbuis kanaal genaamd flite test en die gasten zweren heilig bij hun hotglue… Zie hun DIY projectje

Flite Test - DIY Simple FPV Pan/Tilt Setup - BUILD: http://youtu.be/PTzgsmA4Rqc

Ja die volg ik ook :slight_smile: Het zijn wel een stelletje pannenkoeken en het is allemaal reclame voor hobbyking, maar het is wel vermakelijk :lol:

Haha zeker vermakelijk!!! Wat die voor hun werk mogen doen hahahaha…geqoon vanuit de woonkamer op 2 tv’s fpv vliegen buiten…gewoon omdat het kan!!! Geweldig!!!