ff voorstellen.

Hallo,
ik zal me even voorstellen als nieuw lid op dit forum.
mijn naam is Jesse de Jong, woonachtig in ruinen drenthe. (nabij hoogeveen).
ik ben inmiddels 26 jaar oud en woon sinds 2 jaar samen met mijn vriendin. heb mijn eigen autobedrijf in het dorp samen met mijn vader.

al 10 jaar ben ik bezig met modelbouw. vroeger begonnen met zweefvliegen, later motorvliegen electorvliegen en noem ma op. na een korte pauze van een jaar of 5 heb k de multicopters opgepakt.
begonnen met wat rtf rommel en later en dji f450 gebouwd. deze later verkocht en een compleet custom 550 hexacopter gebouwd met alle opties uitgebouwd die je maar kunt bedenken. nu ook begonnen met het fpv racing, en dat is nog VEEEL verslavender. ik heb er nu een zmr 250 bijgebouwd en mijn doel op dit forum is om meer informatie te vergaren en misschien binnenkort eens wat mensen leren kennen om mee samen te vliegen.
gr jesse

Welkom, ben zelf ook nieuw hier. Ik kom uit Hardenberg, maar werk in Hoogeveen, dus das in de buurt :slight_smile:

jah hoogeveen ligt hier om de hoek… ik zoek eigelijk wel meer mensen in de buurt hier die me eens kunnen helpen en samen mee kan vliegen

Welkom Jesse!

Welkom !

Er is ook een whatsapp groep voor verschillende regio’s, waaronder regio zwolle.
Je kunt je daar ook voor aanmelden via een persoonlijk bericht aan [member=382]PrimalFury[/member]

Donderdagmiddag nog even vliegen in de buurt van Havelte, je bent altijd welkom om langs te komen.

Kijk eens, nog iemand in de buurt, welkom!

Ik kom uit Emmen, da’s ook dichtbij.

Ah ze zijn er wel dus… Havelte zat eerder een modelvlieg vereniging waar ik jaren lid van ben geweest namelijk rmv de pelikaan. Deze zijn inmiddels verhuist naar steenwijk. Mijn vliegtijden zijn beperkt tot savonds en het weekend… Inmiddels is savonds ook al geen optie meer :frowning:

Welkom Jesse :slight_smile: