Fatshark dominator v3 of de fatshark dominator hd 2

Na wat ik erover heb gelezen vind ik de keuze al moeilijker worden.

De v3 zou bij de minste verschuiving wazig beeld doorgeven ,ik heb de fatshark dominator v2 net verkocht omdat ik toch last had van condens vorming. En daarom dus over ga op de v3 of hd2 ,is het het prijsverschil waard?

Het grootste voordeel lijkt mij het fov van 50 gr kwaliteit van beeld kon mij via YouTube niet echt overtuigen maar dat kan in het echt natuurlijk wel totaal anders zijn.

Zou graag jullie bevindingen willen weten en graag waarom je dat vind.

Alvast bedankt

Ik heb de V3 en hoef helemaal geen moeite te doen om scherp beeld te krijgen. Waarom heb je de V2 weggedaan? Je kunt de faceplate met fan immers los aanschaffen, dan heb je hetzelfde als de V3.

Ik had het wel gezien dat er een faceplate voor was maar had hoge verwachtingen van het breedbeeld.
En dan zie je de hd2 voorbij komen en dan slaat de twijfel toe en denk ik is de hd2 het po rijs verschil waard.

Tja, het breedbeeld is opgerekte 4:3 als je niet een breedbeeld camera hebt. Ik vind het wel prettig kijken en vliegen. Heb nog niet in een HD2 gekeken, dus kan ook geen vergelijking maken. Ik weet wel dat mijn bankrekening de V3 veel fijner vindt ;D