fatshark attitude V2 Raceband?

hallo,

ik heb nu een tijdje een (dikkehaai :lol:) fatshark attitude V2, werkt perfect op mijn boscam ts832 (600mw) maar wil eigenlijk binnenkort een 25mw vtx met erbij halen om eventueel ook (legaal qua zendvermogen) naar indoor evenementen te kunnen gaan.
Hierbij valt de keuze dan bijna automatisch op immersionRC maar dan zit je nog met het probleem :crazy:Raceband…iedereen raad het aan, maar deze frequenties passen niet op mijn fatshark attitude V2…

ik had al wel een paar sites gevonden waarmee je de zender kon ombouwen met een team blacksheep module :?: klopt dit? ondersteund raceband?? ondersteund fatshark attitude V2 deze?
dient er gesoldeerd te worden in de bril??? wil ik liever niet natuurlijk tenzij iemand zou kunnen/willen helpen?

externe ontvanger?? ook een oplossing, maar waar deze te plaatsen? kan zon ontvanger niet aan de bril monteren zoals een quanum bril… dan zit ik alweer vast aan een statiefje… nu passen alle dingen die ik nodig heb om te vliiegen nog in een rugtas, wel zo makelijk als ik met de fiets/bromfiets naar het veld ga.

graag tips/ antwoorden op de diverse vragen…

alvast bedankt.

Ik heb zelf goede ervaringen met de Pineapple Receiver (https://flyinglemon.eu/receivers/11-5g8hz-32ch-video-receiver-module-for-fatshark.html )

Deze kun je inbouwen in de attitude (je moet maar even online zoeken naar de details hiervoor).

Het voordeel van deze receiver is dat je van band kunt wisselen door een magneetje voor je bril te houden. Dat is bij het inbouwen wel zo handig, want je zult niet bij dipswitches kunnen komen.

Klein beetje solderen en een extra bordje aanschaffen bij fatshark (moet je ze even voor mailen). Uitleg in dit topic op RCgroups:

bedankt, dacht dat ik aan bestaande bekabeling in de bril moest gaan zitten solderen.
zoals ik het nu dus begrijp zit er dus een connector op die PCB waarmee hij simpel te verwisselen is.

denk dat ik binnenkort maar eens zo’n pineapple reciever ga bestellen.
en natuurlijk via fatshark dan zo’n pdb…
vlieg nu toch nog met een boscam en niet met veel tegelijk…

Je moet een verloopbordje bij fatshark bestellen waar je de pineapple op moet solderen. Dat bordje+pineapple is dan de vervanging voor het ontvangstbordje wat er nu inzit.