Even voorstellen

Nieuw op het forum. Ik heb met mijn zoon besloten om een eerste race drone te bouwen. Bouwen is voor ons de helft van het plezier. Zit nog volop in de verkenningsfase. Enige besluit dat is genomen is de zender/ontvanger die wordt aangeschaft: FrSky 2.4G ACCST Taranis X9D Plus Transmitter With X8R Receiver. Via Hobbyking.

Verder zal het een spannende en leerzame tocht worden in deze, voor ons nieuwe, hobby.

Welkom, leuk project om dat samen te doen. Lijkt me ook leuk met mijn zoon, moet alleen nog even wachten, hij is nog maar 1 en vind rondvliegende dingen nu nog eng :stuck_out_tongue:

Hahahah gaat gelukkig snel genoeg. Voor je t weet mag je zelf niet meer ;).
Ik hoop alleen maar dat m’n zoon geduld geeft voor het betere priegelwerk. Ach, heeft papa iig leuke hobby

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

X8R is erg groot en past in veel frames niet of met moeite. Een X4r-sb of XSR zijn betere keuzes. De X4 is ook in een naked variant zonder pin headers te krijgen als je rechtstreeks wil solderen (aanrader).

Thnx! Inmiddels is m’n setup grotendeels klaar. Hieronder naar de link met beschrijving. Idd leek mij die X8R te groot [emoji6]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk