Even voorstellen,,

Hallo allemaal,

Fantastisch forum om informatie op te doen. Mijn naam is Barthel btw, ik ben 25 jaar en kom uit Schijndel (Brabant). Na wat klein spul te hebben geprobeerd nu wat spannenders gekocht. Wel begonnen met een rtf Walkera f210. Komende tijd veel oefenen en als het beter gaat ben ik van plan om zelf te gaan knutselen.
Ik ben nog op zoek naar een mooie 2e hands fatshark dominator v3 om het op dit moment compleet te maken :v:t2:

Hoi,

Welkom hier, en nog iemand met een f210. Hoe bevalt de f210? Even een vraag meteen, heb je een werkende failsave op jouw f210?
En komt deze direkt in bij verlies van transmitter verbinding ofheb je ook zoals bij mijn f210 nog een kleine vertraging erin zitten?

Hoi BeeMan68,

Tot nu toe bevalt de f210 heel goed. Ik vlieg nu vooral in weilanden waarbij ik nog weinig kan raken alleen mis ik nu de fpv ervaring. Ik heb een eachine vr-007 gehad maar na 5 keer proberen verkocht omdat ik het onscherp vond. Ik heb er ook nog een kleine vertraging inzitten. Ik heb in de software nog niks verandert. Vlieg jij ook fpv en zo ja, welke goggles?

Hoi,

Heb voornamelijk los gevlogen met de f210 in stabelised mode. Ben de laatste keren wat meer in horizon en acro aan het vliegen. En ook fpv met fatshark attitude v3 goggles. Was of eigenlijk is ook te merken aan het aantal crashes wat ik heb nu. Veel meer dan in het begin…
Gelukkig is de f210 een stevige quad die echt wat kan hebben.

Ik vlieg ook nog vooral in horizon mode. Over de kop in een andere mode ben ik nog niet gegaan. Ik overweeg om een fatshark dominator v3 te bestellen maar ik weet niet waar ik die het beste kan bestellen. Ik weet niet of ik het aandurf via China dus mijn oog is gevallen op hobbyking… Waar heb jij jouw fatshark destijds besteld?

Hoi,

Mijn Attitude v3 fatshark goggles komen ElectronicaRC in Spanje. Een van de weinige die deze nog had liggen.
En dan de versie met faceplate en dikkere opbergbox. Helaas toch de standaard versie gekregen, wel met faceplate. Maar zonder de bijbehorende dikkere box.
Tot op de dag van vandaag nog geen reaktie gehad op mails van mij hierover.
HobbyKing staan de fatsharks volgens mij sinds ik met deze hobby begon al in backorder. Denk dat je beter over de grens kan kijken bij webshops in duitsland, belgie en engeland.

En bestellen vanuit china hoeft geen probleem te zijn. Alleen hoge kans op betalen invoerrechten en ik zou bij voorkeur betalen dan met paypal.

Aah oké top, bedankt voor de info! Je kunt via China nu ook handig met iDEAL betalen dus ik ga het misschien via een Chinese webshop proberen dan.

Met ideal betalen in china zou ik even mee uitkijken. Als iets niet word geleverd dan is het volgens mij bijna onmogelijk om terug te krijgen.

Heb zelf nog maar 1 keer gehad dat iets niet aankwam (bij banggood) maar kon kiezen of ze het opnieuw zouden versturen of dat ik het terugkreeg. Had het dezelfde dag nog terug op mijn PayPal.

Ooh ik dacht dat het de veiligste manier was maar dan doe ik het via Paypal en hopen dat het er zo bij de douane doorkomt

Momenteel staat de V3 in EU shop bij Hobbyking…Is ook mooie bril in 4:3 (640 x 480) verhouding met VRX op raceband en spiro erbij
Op 1 dag bij jou in de bus voor 300 EUR…

Hebben zelf de HDV2 bij HK EUR besteld enkele weken terug, snel zijn is de boodschap merk ik… :wink: Voorheen altijd met de Attitude V2 gevolgen met veel plezier maar overgestapt naar HDV2 wegens geen raceband…

Ooh ik had me aangemeld voor automatische mail wanneer ze op HK weer binnen kwamen. Zal is gaan kijken, bedankt voor de tip!

Nee,… :S t is de Attitude… maar die is ook mooi hoor die V3