Heey, ik ben Jelle ben 25 en woon vrij centraal in het land, ben nog niet zo lang geleden begonnen met me eerste drone (een Hubsan X4) om te kijken hoe het is. en het bevalt me prima En wil nu graag beginnen met het betere werk en dan vooral FPV racing. ik ben al even aan het zoeken om hem zelf te gaan bouwen maar ik kom er achter dat het vrij complex is en ik eerst wat meer ervaring met elektronica wil hebben voor ik daar aan ga beginnen. Dus nu zit ik te denken om een Vortex 250 pro te gaan halen en door gaande weg te upgraden en repareren wat meer ervaring mee op te doen zodat ik uiteindelijk toch zelf een kan gaan bouwen. dus als er mensen zijn met een ImmersionRC Vortex 250 pro zou ik graag jullie ervaringen willen weten.
voor mijn controller zit ik te denken aan een Frsky Tatanis X9D plus en als FPV gear een Fatshark Dominator V3, is wel meteen een duur grapje maar aangezien dat dat de spullen zijn die meerdere drones mee gaan denk ik dat dat het wel waard is.
verder hoop ik dat ik binnen kort wat events of iets dergelijks mee kan maken om het een keer RL te zien en niet van Youtube video 's.
gr. Jelle