Even voorstellen ;)

Een goede avond mensen! 8)

Ik ben een jaar geleden begonnen met het vliegen van een multirotor na het zien van een paar filmpjes op het internet. Ik ben begonnen met een hubsan x4 en een tijd later heb ik een F450 met naza m besteld en gebouwd wat een leuke ervaring was.
Maar na een tijdje was ik toe aan wat snellers voor mijn gevoel en had ik een een leuke 250quad via mp op de kop getikt maar helaas verloren tijdens een “mag ik m even lenen vlucht van mijn neefje” naja niks aan te doen en hij heeft mij het bedrag vergoed .

Een tijdje later heb ik een vortex kunnen aanschaffen voor een leuk prijsje maar heb er daarna nog niet mee gevlogen omdat ik een spektrum dx6i had en er zat een d4r-II ontvanger bij maar omdat ik toch al van plan was een taranis te gaan halen heb ik m nog even laten staan.

Ben op het moment zeer verslaafd aan fpv freerider omdat het weer nog niet mee zit om te gaan vliegen.
Heb vandaag mijn taranis x9d plus binnen gekregen maar kreeg m niet gebind d4r-II dus toen ik ben gaan zoeken via google kwam ik hier terecht en dacht dat ik hier wel op de juiste plek was om het voor elkaar te krijgen.

HighwindVII

Welkom!