Even voorstellen

Hi, Ik ben Willem, nickname DoubleU

Aangezien ik altijd al een enorme hobbyist ben die zijn hand niet omdraait voor allerhande electronica en software ben ik 3 a 4 jaar geleden aan de hobby begonnen met een simpele Talon V2 frame van HK.com en een multiwii, deze was een beetje underpowered en daarna een gebouwd die overpowered was en crashte heb op een gegeven moment een F550 van DJI gekocht incl dji FC, een nette landing gear en 3-axis gimbal. Dat ding vliegt heerlijk stabiel!

Omdat het altijd een heel project is om een geschikte locatie te vinden om te gaan vliegen en de lol gauw af is van video opnames maken van bossen en weide staat deze nu op de zolder stof te vangen.

De diverse Youtube filmpjes van FPV races trokken mijn aandacht en daarom heb ik een frame ge-3D-print. 1806 2300kv motors, BL20 ESC en een Naze32 full. het vliegen met zo’n kleine quad is veel spannender! helaas zijn de componenten van geprint ABS te zwak, als je crashte dan moest je naar huis om een nieuwe arm te printen. uiteindelijk toch maar een carbon ZMR250 frame gekocht met 4mm arms en dat voelt al gelijk een stuk degelijker.

Ik ben geen ervaren piloot en heb nog wat vlieguurtjes voor de boeg voor dat dat zo is. Ik vloog eigenlijk altijd LOS, maar heb inmiddels ook ontdekt dat FPV ea wel makkelijker maakt kwa orientatie. nu doe ik dat nog op een 5" DVR LCD van foxtech maar ben nog aan het kijken welke goggles ik ga kopen. en daarmee hopelijk nog veel plezier in deze hobby ga hebben!

Een weg die veel mensen bewandelen… Eerst zo’n te gekke langzaam vliegende Phantom waarmee je te gekke filmpjes kunt maken waar nooit meer iets mee doet. Dan eindelijk worden ze verstandig en gaan ze over naar wat actie :lol:

Waar kom je vandaan? Er zijn vast wel wat piloten bij je in de buurt waarmee je kunt vliegen.

Haha,… Maar die langzame vluchten en solderen en programmeren leren je wel veel over de hobby.

Ik woon in de omgeving denbosch

Dat dan weer wel!

Wij hebben een clubje met vliegers rondom Oss. Ook mensen uit Den Bosch.
Sluit een keer aan zou ik zeggen. 27 December zitten we waarschijnlijk weer in sporthal de Rusheuvel in Oss.
Je kunt altijd toegevoegd worden in onze app groep als je interesse hebt.

Welkom! Tip van [member=194]Royce[/member] is zeker een goede, je kan erg veel van anderen leren! We proberen ook zo veel mogelijk nuttige informatie op fpv-wiki.nl te verzamelen om je op gang te helpen.