Even voorstellen

He hoi,

Ik zal me ook maar even netjes voorstellen.
Ik ben Rob en woon in Hardenberg (Ov) en ik ben begonnen met een WLtoys V222, hartstikke leuk om mee te oefenen en te crashen, maar al snel begon dat te vervelen. Daarna een Phantom aangeschaft via MP en leuk mee gevlogen, maar als je alles in de buurt al een beetje gefilmd hebt is daar de lol eigenlijk ook snel vanaf. Begon wel steeds ruwer en harder te vliegen dus toch maar eens gaan kijken naar een fpv quad. Na veel speurwerk en 564168 meningen over wat de beste (en goedkoopste, tja Hollander hè) manier is om te beginnen met FPV racen heb ik een Black Widow 260 van Hobbyking gekocht met een Quanum FPV bundle.
Dat was wel even opnieuw leren vliegen als je alle veiligheidjes van een Phantom gewend bent. Maar wat een kick geeft dat.
Ondertussen zie ik filmpjes voorbij komen en krab ik me regelmatig achter de oren en zie dat ik nog HEUL VEUL moet leren… :smiley:
Maar goed, ik lees links en rechts mee en ben een enorme noob in het fpv racen, dus met baby stapjes komt het vanzelf :slight_smile:
Dus wie weet als ik over een tijdje kan landen zonder m’n landingsgestel te lijmen durf ik in het openbaar iets te laten zien :lol:
Ook m’n dochter (7) is ook lichtelijk aangestoken en vliegt met zo’n ENORME Cheerson CX10 :slight_smile: en (als ik 2 nieuwe armpjes binnen krijg uit China) met de V222. Voor nu is ze een enorme serieuze spotter :o als ik weer eens aan het knooien ben met mn Quanum op mn knar…

Welkom en veel plezier!

Welkom Rob :slight_smile:

Welkom! Mijn dochter van 7 interesseert dit allemaal niets. Ben wel jaloers ;D

Welkom [member=486]Sliced[/member]
Mooie startquad!

PS: zou wel even de antenne wat beter beschermen, moet maar eens zoeken op "VTX SMA connector broken "

Dank jullie wel, en die antenne links steekt inderdaad wel aardig ver uit, wellicht dat ik hem wat verder naar rechts plaats (zoals je er nu tegen aan kijkt) zodat de connector boven m’n top plate zit en niet zo in het lucht ledige hangt.

En dan een tyrap erond, stevig aantrekken en klaar :thumbup:

Als je plek hebt (en dat lijkt er wel op) dan kan je die vtx ook binnen in het frame achterin aan een standoff vast tyrappen. Zo te zien heb ik dezelfde video-zender en ik heb hem daar dus zitten. Zit 'ie mooi veilig verstopt en heb je de hele bovenplaat voor je Lipo en Mobius.

Ook welkom! [member=115]Daniël[/member] komt ook uit Hardenberg, vliegt wel eens samen met mij (ik kom uit Emmen)

Welkom!!