Even voorstellen

Hallo iedereen,

Ik ben Mike uit Groningen en volgde al een tijdje dit forum en heb me nu maar eens aangemeld :wink:
Hier en daar zag ik al wat bekende namen voorbijkomen die ook op het MBF posten dus helemaal onbekend is het allemaal niet.

Mijn racequad is een ZMR250 die is opgebouwd met spul van over de hele wereld.

Ik zie je op het forum, groetjes Mike.

Welkom Mike! We hebben al een flinke groep verzameld hier in Groningen ondertussen. Zie de topic Whatsapp groepjes en voeg je er gerust bij! Komende zondag gaan we richting leeuwarden om daar eens sessie te doen met de buitenlanders :stuck_out_tongue:

Hopelijk geen communicatieproblemen…
Hoop dat die Groningse geestdrift wat overwaait naar het zuiden (liefst tot in België :lol:)

Welkom [member=474]MikeMohawk[/member] !

Welkom!!

Bedankt voor de invite :slight_smile: Ik moet alleen een andere telefoon hebben want die van mij is anno 1418 en op tablet werkt dat whazzaap niet zag ik net.

[member=474]MikeMohawk[/member] gezien je geen whatsapp hebt: komende zondag hebben we een sessie bij de hoornseplas. Uurtje of 1 waarschijnlijk. You in?

Welkom :slight_smile:

Lijkt me leuk :slight_smile: Hangt er wel even vanaf hoe ik me voel (4 week terug een ongeluk gehad) en of het weer meezit natuurlijk. Op de zonneweide?