Even voorstellen

Hallo ik ben Robert kom uit Winschoten en draai al enkele jaren mee in de wereld van de multicopters.
Zelf heb ik enkele jaren geleden mijn Hexa gebouwd en ben in het bezit van een DJI phantoms 2
Wilde begin van dit jaar een blackout mini bouwen maar kreeg toen te horen dat immersionrc de vortex zou uitbrengen en ik heb als 1 van de eerste toen de pre-order hiervan uitkwam 1 besteld, maar helaas was die firma niet de eerste die hem zou kunnen leveren.
Heb gisteren een mail gekregen waarin mij verteld werd dat de immersionrc vortex eind van deze week bij mij geleverd wordt.
Heb geen ervaring met racen maar je moet ergens beginnen.

Hoi Robert,

Welkom op het forum. Ik ben wel benieuwd naar je ervaringen met de Vortex straks :blush:

Groet
Björn

hallo robert,
leuk dat er nog iemand is in winschoten die met racequads vliegt! waar in winschoten vlieg jij altijd dan?

Hallo Raymon, ik vlieg altijd bij het Batoveld aan het St. Vitusholt, maar helaas heb ik de laatste tijd weinig tijd hiervoor gehad.
We kunnen wel eens een keer afspreken.

kunnen we zeker een keer doen! mag je zomaar op het batoveld vliegen dan?

Ik ben nog aan het oefenen met mijn vortex dat is toch compleet anders dan met op GPS vliegen, vandaar dat ik dit veld altijd gebruik zodat ik niemand tot last ben. Ik vlieg daar ook alleen als er geen sport beoefend wordt, maar de gemeentewerken zitter er ook naast en heb nog nooit klachten gekregen wat ik daar aan het doen ben alleen dat sommige naar mij toe komen omdat ze het wel leuk en interessant vinden.

Zo’n mini quad is ook niet te vergelijken met een gps quad inderdaad. Als ik wat wil afstellen aan mijn quad vlieg ik bij de vuilstort in winschoten. je hebt daar een groot grasveld met een weg er omheen waar nooit iemand rijd. ideaal

Ik woon ongeveer 300 meter van het bato veld, vandaar dat ik daar altijd heenga.
Ik heb verschillende drone’s ook zelfbouw maar dat klopt een mini vliegt compleet anders maar wel leuk en vooral hard :smiley: