Even voorstellen

Hallo,

Ik ben Rob, ik ben al ongeveer 20 jaar met modelbouw bezig. in het begin met methanol motortjes en later big scale gedaan met de grotere benzinemotoren. Een jaar of drie of vier geleden heb ik mijn eerste multicopter gebouwd (zie foto :)) en ben daarin verder gegaan maar dan voornamelijk voor aereal fotografie dus maximaal gestabiliseerd. Dit heeft dus niets met multirotor vliegen te maken, daar ben ik nu achter omdat ik mijn “foto quad” heb ontdaan van de gimbal en nagenoeg alle stabilisatie. Ik moet nu dus echt leren vliegen wat me vies tegenvalt moet ik zeggen.
Omdat ik veel filmpjes heb gezien van FPV racing ben ik ook met het virus besmet denk ik en heb afgelopen week een mini quad besteld :).
Ik denk dat er nog vragen genoeg zullen reizen, niet zozeer wat betreft de bouw maar des te meer over het beheersen en instellingen van de mini quad. Ik vind het onvoorstelbaar hoe hard sommige van jullie overal tussendoor vlammen!!! Voor mij nog een lange leuke weg te gaan denk ik zo.
O ja, ik ben woonachtig in het zuiden des lands, om precies te zijn net iets ten zuiden van Eindhoven.

Rob.

1 mijn eerste multi :smiley:

http://i157.photobucket.com/albums/t64/Merlin_035/20150627_195504%20800x537.jpg

2 Ben nu lekker bezig…

http://i157.photobucket.com/albums/t64/Merlin_035/20150627_192732%20800x517.jpg

Welkom welkom!

Die tricopter is Nice :slight_smile:

Haha ja haast nostalgie, kun je zien hoe gigantisch deze hobby in een paar jaar ontwikkeld is :o
Ik heb deze tricopter trouwens nog…

Rob.

Welkom op het forum
ik wilde ook eerst meer fotografie doen
toen ik dit ontdekte ,en me hele ei kwijt kon.
Racen,soort van 3D ,knutselen ,uitvinden en uitdokteren ,bezig zijn met techniek .
:slight_smile:

ik ben ook bezig geweest met cox motortje en lijn vliegtuigjes ,speedboten,auto,s.
Na 30 jaar weer kennismaking modelbouw
was ik verrast wat voor vogelvlucht de techniek daar heeft gemaakt.
accu,s motors,chips

Ja echt superverslavend allemaal, de vrouw wordt er knettergek van

inderdaad gave tricopter! Welkom!

ieder zijn ding
Boy,s with toy,s
girls with dolls and make up

[member=272]pufpuf[/member]

Haha, vrouw heb ik un nieuwe fiets gegeven, die is dus wel weer ff stil denk ik ;D
Ik heb de Nighthawk bijna klaar, morgen nog ff cam/vtx aan elkaar solderen en dan kan het gaan gebeuren. Ik ben erg benieuwd hoe het zal gaan, er komt zo snel zoveel snelheid in zon ding da ik er een beetje bang van word :wink:

Rob.

ja er zit veel snelheid in
voordat je kunt auto rijden leren in een Ferrari :slight_smile:
ik zag Freakster vliegen gisteren met mijn machine :slight_smile:
en dacht voordat ik zo ver ben duurt nog wel even .
heb ook alles in begin standen staan behalve acro mode ,daar ben ik mee begonnen
heb eigenlijk niet eens gekeken wat horizon en angle nu doen :slight_smile:

Ik heb ook alles in de beginners stand staan, op zich is het leer traject natuurlijk wel spannend en leuk om te doen. Ik heb wel al veel FPV ervaring maar niet op zulke hoge snelheid zo dicht bij de grond :crazy:
Het is gewoon een kwestie van veel accu’s leegvliegen en het “gevoel” in de vingers zien te krijgen. Ik zal mijn vorderingen, crashes en filmpjes op dit forum posten :slight_smile:

Rob.