Even voorstellen

Hallo,

Ik ben Patrick ,ik vlieg ongeveer een jaar met quadcopters eerst om te leren met de quads
van blade ,leuk om te vliegen .
Sinds kort in het bezit van een invertix 400 3d quadcopter ,geweldig mooie hobby
maar moet nog veel leren.

En nu serieuze interesse in het fpv vliegen,ik vind het inlezen ten eerste al geweldig maar wil toch
overgaan tot de aanschaf van een leuke kwalitatief goede set,tips zou ik heel fijn vinden.

Ongeveer een jaar of 6 actief in het rc nitro 1/8 buggy en truggy gebeuren maar de interesses worden breder
en zodoende dus ook met de quads.

Grt Patrick

Veel gasten zijn begonnen met auto’s, ik zelf ook. Maar uiteindelijk wil je er een dimensie bij :wink:

Aangezien je zelf alles bij elkaar moet gaan zoeken, kan het wel eens lastig zijn.
Wil je kwaliteit, kijk dan eens naar de Blackout frames. Volledig Carbon, (bijna) niet kapot te krijgen.
ZMR250 heeft ook leuke frames. Flip260 zie ik ook wel eens voorbij komen.

Hoi ,
Bedankt voor je reactie .
Ik ben ook nog steeds actief in het rijden met nitro 1/8 en zie mij daar niet mee stoppen.

Ja Inderdaad iets nieuws toevoegen wel moet ik zeggen dat er heel veel gelezen moet worden, wil je dit allemaal begrijpen voor de gevorderde op dit forum , zo klaar als een klontje voor de newbee heel veel te leren.

Ondertussen is mijn blackout mini h frame in bestelling met 6 inch armen.
De cobra motoren 1960kv liggen eral en 20 a escapes.
Het kind in mij wil graag leds voor en achter
groen en rood dit worden 2 strips.

Ik heb verschillende frames gezien maar vond dit toch het mooiste.

:slight_smile:

Welkom op het forum!
Ik heb 't zelfde frame. Zit heel degelijk in elkaar.

Goeie keuze!

Welkom Patrick.

Ik vlieg nu sinds paar maanden met een storm drone van Helipal.

En nu alle onderdelen bij elkaar aan het zoeken om een black-out mini H te gaan bouwen.

Gr, Paul

Dank je kip knots ,
Ik kijk er ook echt naar uit , ik moet wel bekennen dat ik hem niet zelf bouw , ik wil het wel graag maar solderen en afstellen gaat mij echt nog niet lukken.

Ik lees veel en leer daar natuurlijk ook van ,de bedoeling is om eerst goed te leren vliegen met de mini h en ondertussen uitzoeken hoe ik moet afstellen , instellen en proberen te begrijpen wat er hier allemaal geschreven wordt .

Ik vind het een mooi forum maar er is zoveel te leren en dat kost gewoon tijd .

Vindt het wel reuze interessant en geweldig om te zien , ik ben niet van youtube af te slaan en ooh wat ziet het er gemakkelijk uit zoals er gevlogen wordt , ik heb veel props heel veel props want die gaan er met bosjes doorheen dat weet ik zeker.