Even voor stellen

Hallo allemaal , ik ben Mark en woon in de regio utrecht, (geboren in alkmaar) Mijdrecht om precies te zijn. Modelbouw is sinds mn 8 ste een verslaving met de bouw van een Tamiya Pajero (nu 39). Ik heb eigenlijk van alles gebouwd van auto’s trucks brandstof en elektra, zeilboten fsr racers tot vliegtuigen. Nu ben ik twee jaar geleden bij Toemen overgegaan tot aanschaf van een ideafly quad en al heel snel kwam ik erachter dat dit het begin was van een behoorlijke verslaving. Ondertussen een ideafly 4s een phantom verder heb ik een f450 gebouwd en onlangs van een modelbouwforum lid een slotracers mini-H overgenomen(2s) onlangs mn graupner zender de deur uit gedaan en zojuist alles over op frsky taranis. En echt dol gelukkig wat een mooi apparaat. Gisteren mn Min-h voorzien van cobra 2300kv op 3s nu ik het FPV vliegen lekker onder de knie krijg. Acro modus natuurlijk. Ik vlieg hoofd zakelijk alleen ivm beperkte vrije tijd door werk en gezinsleven maar wellicht treffen we elkaar. Leuk nu eens echt op een forum kennis te maken ipv alle forums alleen maar af te struinen.Wat overigens een heerlijke bezigheid kan zijn en verdomd makkelijk om zo alle info te vergaren. Nou dat was hem dan wellicht tot snel :slight_smile:

Mvg Mark

Welkom Mark!

Hey Mark. Welkom hier op het forum.

Thxs all :smiley: