EUROPEAN INDOOR KAMERA EXPRESS CUP 2016

Binnenkort is het zover. Van 25 tot 29 Mei si Campus Party in de jaarbeurs in Utrecht.
Tijdens Campus party organiseert FormulaFPV een Indoor FPV Drone race.

Tickets zijn nu beschikbaar via de website van Campus Party.
Er zijn 2 soorten tickets. ! voor deelname an de race en 1 voor deelname aan de race plus deelname aan Campus Party.
Als je van techniek houd, van Drones, VR, Games etc koop dan de combi ticket. Je krijgt daarvoor toegang tot alle onderdelen van Campus Party en je mag deelnemen aan de activiteiten die 24uur per dag doorgaan.
Omdat mogelijk te maken krijg je een tent in een van de hallen van de Jaarbeurs zodat je tussen de activiteiten door even snel een paar Zzz;s kan pakken.

De FPV Drone race word natuurlijk ook erg leuk, meet een spectaculaire track met veel LED’s, rook en misschien ook wel een vlammenwerper (hangt van de brandweer af)

Wil je meer weten, hier staat alle info https://formula-fpv.com/2016/04/25/fpv-drone-race-kamera-express-cup-at-campus-party-europe/
Verder kan je daar ook info vinden over Campus Party.

Mis dit niet!!!

is er ook nog een mogelijkheid om als bezoeker de racers aan te moedigen? Voor een leuke prijs?

Jazeker kan j eook allen als toeschouwer komen.
Je moet dan een toegangskaartje voor Campus Party kopen.
Voordeel is dat je dan ook bij alle andere activiteiten langs kan zoals de VR zone, Gaming Zone, Maker Space etc.

Het wordt een heel erg vet evenement en als je van techniek houd mag je dit echt niet missen.

Als ik nu alleen vrijdag mee wil doen, is dat mogelijk, ik kan namelijk zaterdag niet. Maar wil wel lekker knallen

EK :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

formulafpv :lol:

Hoe ging het? Foto’s? ?

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Het ging erg goed.
We hebben alles gedeeld via social media. Kijk maar eens op onze FB pagina.

Hier stond ik ook even van te kijken toen ik het hoorde… snap niet hoe ze daar bij komen! Is nooit over gesproken naar mijn weten.
En waarom moet ik weer voor zo’n camera getrokken worden… Het mooie is, ik heb denk ik 3 rondjes gevlogen daar hahaha!

Jij bent dan ook zeer fotogeniek :wink:

Idd :wink:

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Hahahahaha vast en zeker! :lol:

Maar goed gedaan Royce.