ESC tray

vandaag ook op thingiverse terecht gekomen. leuke dingen en ideeen…

dit quadracing gebeuren gaat meer en meer tijd kosten/gaat nog eens heel groot worden :wink:

maar ik vond dit dus wel een hele nette oplossing: ESC tray
dan ook spacers nodig op de armen om wat meer ruimte te hebben tussen de platen…

Ziet er allemaal leuk uit deze oplossingen, maar erg praktisch is het niet in mijn ogen.

Als de ESC’s kapot gaan, kun je er toch lastiger bij. Je moet meer uit elkaar halen.
In de praktijk hebben ze op de armen net zo weinig te leiden als in die tray.
Ik denk zelfs dat de koeling minder is in die tray. In de prop wash heb je daar veel meer aan.

ja dat is natuurlijk zo.
het is ook meer een estetisch dingetje, je ziet soms heel mooi en netjes gebouwde mini-h’s, terwijl die van mij 1 lelijke draaduitstulping is. en ook ruimte gebrek, vlieg nu zonder gopro, en ontvanger bovenop.

zou nog wel een bescherming voor de uiteinden van de armen/motoren met een vorm van onbreekbare landingspootjes er op willen gooien, de boutjes hebben veel te lijden van harde landingen en de motoren lopen af en toe vast door zand of modder. en starten vanaf gras is zonder pootjes niet te doen. dikke rip-tie is daarvoor ook wel oplossing natuurlijk.

Starten in elke omgeving: placemat van de Hema, 1 euro.

En tape > ESC tray.

draadjes !!! :smiley: die moet je proppen ,lol leuk als je ook 20 amp esc erin heb , lol