EpiQuad 210 Video's

Dump hier al je EpiQuad video’s!

Duurt niet lang meer… build in progress! Man wat krijg ik zin in de maiden van de 210 na zo’n vid, strak gevlogen weer!

:thumbup:

Hier een RAW video

Flow Fix. :slight_smile:

Die loopings… wooooow!!

Powerloops FTW! Nu nog met wat front en backflips tussendoor

Hahahah… laat maar komen!

Epipower

Epiquad Power :thumbup:
Ben nog maar net bezig met flips en rolls dus de powerloopings zijn voor volgende keer ;D

Goed bezig Darth, gewoon sticktime maken en het komt helemaal goed!

Ja, normaal zijn mn rolls iets strakker maar nu probeerde ik ze lager dan anders. Flips doe ik net dus hier blijf ik nog iets hoger[emoji14]

Vet!

Die airmode is echt de beste uitvinding, dat is t gene wat voor mij echt te moeilijk was met vliegen, constant die snelheid na allerlei manouvres, en dat probleem is voor mij met airmode mooi opgelost

Ik gebruik helemaal geen airmode. Ik heb custom curve op mijn throttle waardoor mijn motors maar op het laatst uitvallen. Dan heb ik motorstop disabled en min throttle en min command ook redelijk laag.
Als ik nu mijn throttle volledig dichttrek heb ik ook nog enige controle. Zal niet zo smooth zijn als in airmode maar zo lukt het blijkbaar ook

Ik zou het proberen als ik jou was… je weet niet wat je mist!

Ja, ik wou eigenlijk airmode niet gebruiken. Want als je dan met andere fc’s vliegt heb je dit niet. Die mannen zoals finalglideaus enzo gebruiken ook geen airmode. Die gebruiken vooral het momentum van hun quad en goede instellingen op hun fc en zender om hun tricks te doen (en natuurlijk hun skills zelf).

Ik ga zeker deze airmode wel eens uitproberen hoor, ik ben er geen tegenstander van[emoji14]
Maar ik wil het mezelf gewoon zo niet aanleren

Gas dicht en toch strak kunnen besturen, snap niet dat je daar niet aan wilt

FinalGlide en die mannen zitten op KISS FC. Daar zit ook een soort AirMode ingebouwd. Volgens mij zit jij nog in zijn tijd van de idle-up switch en zo te denken. Komt uiteindelijk in de basis allemaal op hetzelfde neer. Alleen heb je nu dus PID controle in de lage throttle range. Je kunt je qaud in eens perfect besturen met throttle = 0.

Ik zal dit wel eens een kans geven hoor, maar ik wil mijn vliegskills eerst wat omhoog krijgen zonder hulpmiddeltjes zoals airmode.
Als ik alles goed gewoon ben, dan zal ik dat wel eens proberen. Maar volgens mij leer je toch beter vliegen zonder al die hulpmiddeltjes in het begin.

Zal het 1 dezer weken wel eens proberen