EpiPDB probleempje?

Ik heb al een tijdje een epiQuad 210X en vloog altijd op 3s. Nu heb ik gisteren 4s mogen proberen heaveennn

Nu krijg ik bij full throttle alleen allemaal zwarte lijnen in beeld, waar dit met 3s niet zo was. Hoe kan dit? Vcam en Vbatt zijn toch beide gefilterd op de epiPDB?

Dan gaat er toch iets niet lekker. Heb je je cam en vtx ook direct op het Epipdb gesoldeerd of zit je cam direct op je vtx ( ook voor de voeding) ?

Cam en vtx zitten beide direct op de vCam locatie aangesloten waar een pololu voor zit

Pololu is 500ma, cam en vtx ff aparte voeding geven

Ja je krijgt nu waarschijnlijk te veel rotzooi van je esc’s terug :slight_smile: Anders cam via je vtx voeden en vtx inderdaad apart voeden zoals Kevin aan geeft.

Thanks jongens, hier kan ik vast wel iets mee. Maar zouden de voedingen op de epiPDB niet gefilterd moeten zijn dan? Dan krijg je toch juist geen rotzooi van de escs op je lijn? Of is het echt het feit dat cam en vtx op dezelfde zitten? Of trekt die polulu het gewoon niet? Stel nu dat ik bijvoorbeeld cam op vBatt zet en vtx op vCam, zou dat verbetering op moeten leveren? Ik weet namelijk niet of mijn el cheapo skyzone vtx een voeding out heeft :wink:

Ik heb 2 van die pdb’s, in mijn geval beiden uitgevoerd met 2x 5v de ene is perfect en met de andere heb ik 2weken lopen klooien voor ik de storing uit het beeld had hij viel ook weg of heel veel strepen in beeld, uiteindelijk bij de 4s Epi de cam (hs1177)op gefilterde vbatt gezet en vtx op 5v, dat was voor mij de oplossing