electronicaRC

iemand ervaring met deze spaanse site?
ze hebben de dominator v3 op voorraad zeggen ze, en hij moet maar 350 euro kosten.

Prima shop. Een paar maanden geleden een Dominator v2 met toebehoren gekocht. Ik had de bestelling via TNT express laten verzenden (€15,-) en drie dagen na bestellen in huis. :thumbup:

Prima shop, 2x wat besteld. Vlot geleverd.

Oké, coowl. Ga m zo bestellen

ElectronicaRC is in woord $^#!^$#@&$#@!$%#&$@(@$^$(#@$(#$((#^&$!#^%$!#&^!$#(&$!#!%@#$!(&^#$!(#&$!^%#!^%#$!^%#!#^%#^%#!^%$!#^!#^%#!$ :evil:

Hopelijk krijg je nooit problemen want dan spreken ze in een keer geen Engels meer, hebben ze je pakketje niet ontvangen, is het geen garantie??? Pfffff wat voor smoezen ik al niet gehad heb. Ben al meer dan 1 jaar met die gasten bezig om mijn garantie spullen geretourneerd te krijgen. wel 100 keer gebeld (waarvan 5 keer opgenomen) , >>>> gemaild, een Spaanssprekende kennis erbij gehaald en wat al niet meer… Ik heb met Spaanse hobbiesten gepraat en die zijn er gewoon naar toe gegaan om het geld terug te krijgen. Maar ja het maakt hem allemaal niet uit. Jij zit > 2000 km verderop en wie doet hem dan wat???

Kosten telefoon/tijd etc >300 euro

Eladio Martinez van ElectronicaRC ik kan hem dus wel schieten en ik ben niet alleen !!! Zoek internet maar eens af.

Zoek aub een andere shop en betaal liever een paar tientjes meer dan bij deze oplichter iets kopen. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Oké dan…

Dat klinkt allemaal niet best…
Ik hoop dan maar dat het allemaal goed gaat.

Ik heb het al besteld, dus is niets meer aan te doen…

Maar bedankt voor het delen.

Nu heb ik een gezicht bij de forumnaam… dit verhaal heb ik in Deventer aan de picknicktafel al gehoord :wink:
Succes ermee!

Ik heb er vroeger ook wel meermaals besteld zonder problemen… Mijn DJI F550 kit en m’n eerste taranis kwam van daar.

Dat is dus het probleem… Wanneer mensen wat bestellen en het komt binnen 1 of 2 dagen aan, vinden ze het meteen een geweldige shop. Binnen 1 of 2 dagen leveren is een standaard norm tegenwoordig, niets aparts aan. De werkelijke kwaliteit van de shop komt pas boven water wanneer je hun service nodig hebt. Ook al meerdere malen meegemaakt.

Laten het woordje ‘Toemen’ bijvoorbeeld maar niet vallen hier…

Ik heb inderdaad nog geen garantie gevallen gehad, wat ik wel kan zeggen is dat toen ik m’n f550 en taranis er had besteld was de taranis en de landingsgestel niet op voorraad. Toen ik vroeg hoe lang het nog zou duren omdat ik al aan het bouwen wou gaan stelde zelf voor om de bestelling kosteloos in 2 keer op te sturen. Dat valt ook wel onder service. Maar natuurlijk heeft dit nog niets te maken met garantie en daar kan ik niet van meespreken

Op basis van de eerste reacties van dit draadje, heb ik vanmorgen een Fatshark Attitude V2 besteld met gratis TNT verzending.

Zag daarna pas de andere reacties. Dus s was ff schrikken.

Zojuist melding ontvangen dat hij verstuurd is met een T&T code.

Dus ik ben wss een van de gelukkigen…

In de meeste gevallen gaat het gewoon goed hoor, rustig blijven! :wink:

Altijd PayPal betalen, gekoppeld aan creditcard. Mocht het mis gaan (ook garantieafhandeling) heb je altijd twee grote bedrijven die het voor je kunnen afhandelen.

Mijn ervaring met ElectronicaRC is overigens wel positief, snel verzonden en goede prijs. Aangezien ik geen garantiegevallen heb gehad kan ik daar niks over zeggen.

Ik betaal ook altijd met Paypal. Als ik alleen met creditcard kan betalen dan zoek ik een andere shop. Niks zo gevaarlijk als overal je creditcard gegevens achter laten.

Ik heb er tot nog toe altijd via overschrijving betaald aangezien ik zonder btw op de zaak aankoop :slight_smile: dus het is niet dat ze daar een kans zagen om er misbruik van te maken

Lijkt me heel sterk dat ze v3’s op voorraad hebben. Van de week van Pieter van quadcoptersenzo.nl begrepen dat er problemen zijn met leveren en dat het nog 5wk gaat duren.

Ik heb ze een mail gestuurd en had 30 min later antwoord. Er stond dat ze ze 1 oktober binnen hebben gehad. Ik heb ook al een track en tracé die aangeeft dat ie maandag binnen komt. Dus zal het wel zien.

Nou, hij is netjes binnen gekomen gister om 16:00 :thumbup:

helaas geen mogelijkheid gehad om te kunnen vliegen.
ik moest de camera omdraaien :lol: die zat op zijn kop haha

wel alles werkende gemaakt, en nu wachten op een mooie dag om te kunnen vliegen FPV 8)

video’s volgen nog.

Ik had mijn bestelling gisteren ook binnen; vrijdag verstuurd, maandag bezorgt, dat is nog eens snel :thumbup:.

bij mij exact het zelfde :clap: