Eerste vlucht met Mobius Action camera

Camera valt me niet tegen. Enige nadeel is dat hij alleen 60fps aankan op 720P. De video hieronder is 1080P @ 30fps.
Ik heb gevlogen met Surveilzone 5030 high toughness props.Gedurende deze hele sessie met vele crashes slechts 2 props gesneuveld. Met normale Gemfan waren dat er heel wat meer geweest. :lol: Best een aanrader dus.

Misschien de volgende keer even een snoeischaar meenemen!

Hoe heb jij de Mobius bevestigd? Gewoon op een stukje schuim?
Ik zie totaal geen jello bij jou, terwijl ik daar wel flink last van heb met de Mobius.
Weet even niet meer welk frame jij vliegt… de BO Mini H? ZMR250?

Leuk filmpje!

Mobius heeft snel last van jello bij heel veel zonlicht, in het filmpje was het wat grauwer weer, dan doet ie t goed :slight_smile:

Updaten naar de nieuwste versie firmware maakt m nog beter, gisteren toevallig zelf gedaan.

Hoe bevestigen jullie hem op je frame?

Als ik hem al gebruik, dan zet ik hem op de HD camera mount van de Mini H.
Daar dan een schuin afgesneden stukje schuim tussen (van de Cobra motor verpakking) om hem onder een hoek te zetten.
Dat alles zet ik vast met één strap om de camera en mount.

Viel me laatst ook op dat hij veel meer jello heeft wanneer het waait.

Ik heb een houdertje ontworpen en geprint voor blackout. Die zit vast op die rubberen cameravoetjes die bij de blackout horen.
Houdertje is gisteren wel gesneuveld bij een crash, maarja, dan print ik dus gewoon een nieuwe :lol:

STL bestandje voor 3D printen:

Mobius Camera mount v2.stl.zip (16.6 KB)

Foto van mount op mini H:

Yes!!! ik zal mezelf wegstuiteren na de touche met de doelpaal ;D ;D ;D

Ga deze oplossing eens proberen met een klittebandje vastgezet op een stukje schuim

Mobius protector.jpg

Yep gewoon deze voorop zetten .
Dan kun je echt door de bush bush

Carbon props erop, zelfde effect :stuck_out_tongue: :lol:

Thx voor filmpje
Geen verschil gemerkt kwa propellor ??

ik zie die maten propellors
5040 5030 waar staan die maten voor ?
thxxxxxxxxx

5030 of 5x3 staat voor een propellor van 5 inch diameter met een spoed van 3 inch.
Dat houd in dat deze prop bij 100% efficientie in 1 omwenteling 3 inch vooruit beweegt