Eerste races Hei Venlo

Voor mij de eerste races op de Hei in Venlo.

Ha, je zat de eerste ronden lekker dicht achterop :smiley: (ik vloog de lowrider ZMR met oranje/zwarte props).

Aah oke :slight_smile:

Die was wel tof ja, heb je wat fotos van je build? En zijn die 3d tekeningen beschikbaar / wil je ze delen? Ik heb zelf een printer en een 2e ZMR die ik momenteel niet echt gebruik :slight_smile:

Foto’s + stl files staan op thingiverse:

Thanks Jaime, kan ik binnenkort weer eens aan mijn oude ZMR sleutelen :slight_smile:

Mooie race Tuim!

Zou graag een keer daar met jullie mee vliegen/racen is voor mij niet heel ver rijden.

Geen probleem natuurlijk! Ik weet alleen niet of we dit weekend gaan. Misschien [member=531]Tuim[/member].

Afhankelijk van het weer wil ik zondag wel gaan, wellicht dat mijn broertje en een collega van me ook mee gaan :slight_smile:
Maar dat zie ik zondag morgen wel :slight_smile:

Ben nu nog aan het wachten op 2 nieuwe motoren.
Heb hem afgelopen week via een bouwhek op het asfalt “neergegooid”
Moet er een vervangen en voor de zekerheid een esc want die vertrouw ik niet helemaal meer.
Daarna ga ik graag eens mee!

Joh! Dit is bij mij om de hoek! De volgende keer ben ik er graag bij :smiley:

Zal jullie op de hoogte houden :slight_smile:

Heb inmiddels zelf ook het een en ander aangeschaft om een race baan aan te duiden :smiley:

Altijd even melden [member=531]Tuim[/member] , misschien komen we ook weer even die kant op!

Dat zowiezo [member=194]Royce[/member] altijd leuk om met meer te vliegen :slight_smile:
Mijn collega vond het erg jammer dat hij er vorige keer niet bij kon zijn.