Eerste keer tussen wat boompjes door met mijn Mini

Gister eindelijk voor de eerste keer tussen wat boompjes kunnen crossen… even wat anders dan weilanden met een enkele boom! Nog aardig zenuwachtig met de sticks. Pas op, kan maagdraaiing veroorzaken. :wink:

Flink wat gecrashed. VTX antenne kapot, LCD glas van SJ4000 kapot, props kaduuk, alles onder het gras… maar wel plezier gehad!

Blijkt maar weer hoe slecht de SJ4000 met tegenlicht om kan gaan. Toch maar eens voor een Xiaomi Yi kijken denk ik. Mijn SJ4000 is nu al zo vaak gesneuveld dat ik geen GoPro op mijn Mini durf te plakken…

ik ben misselijk ;D

:slight_smile:
Thx for sharing
ben niet misselijk heb jaren lang met een 3d bril op race spelletjes gespeeld op computer.
Als je dat aan kan kan je ook FPV aan :slight_smile:

me maat word al misselijk als iemand anders autorijd
Hij moet echt zelf rijden.
speedboot als hij snel vaart is het ok ,is hij aan het dobberen word hij misselijk
hij kan nog geen eens FPV filmpjes bekijken dan word hij al misselijk
dus niet iedereen kan FPV doen
ik kom ook advertenties tegen van mensen met bril die misselijk worden .
en dan te koop aanbieden .
de een word misselijk de ander niet
Ligt aan je hersens denk ik en evenwicht orgaan .

Gopro is wel te doen zolang hij maar in het huisje zit. Of je kan er een lens protector op doen.

Netjes ;D Lekker agressief direct, zoals het hoort.

Gopro’s kunnen wel wat hebben hoor, zolang je de lensprotector er op hebt. Koop ‘the frame’ mount voor de gopro, daar zit een lens protector bij! (En de mount zelf is ook super handig voor veel andere dingen.)