eerste keer Fpv :) very scarry

Nou hier is me eerste wat je noemt vlucht
voor het eerste met bril beetje eng :slight_smile:
mooie landing ook in de 8 :slight_smile:
ja geluid stond uit jammer :frowning:
kon wel het geluidje onder like a virgin Madonna .

idd, super landing :clap: :clap:

komt helemaal goed :smiley:

Ja ik herken dat soort landingen, had er vanmorgen ook zo een :thumbup:

Rob.

gaat best lekker !! :smiley:

vanochtend was het gras nog wel nat
maar wilde toch even twee lipo,s leeg maken
ik voel nu wat hij doet
heb alleen nog moeite met hoogte inschatten :slight_smile:
soms denk ik dat ik 10 meter hoog ben
maar aan me props beweging zit ik waarschijnlijk op 1 meter :slight_smile:

om hoogte in te leren schatten kijk ik altijd naar objecten in de verte, bomen,struiken, masten ed. In jouw geval is je auto een mooie referentie on te gebruiken, ook makkelijk oriëntatiepunt als je de weg kwijt bent ;).
Ik vind het ook altijd mooi als je boven de boomtoppen uitstijgt, kun je mooi ver weg kijken.
O ja, wat ik ontdekt heb is als je de grassprieten goed kunt zien, dan zit je LAAG ;D

Rob.

In het begin is het beter als je de camera een beetje naar beneden hebt staan, als je wat ervaring hebt kan ie omhoog. Ook helpt het om te landen met een object in beeld waar je de hoogte van af kan schatten.

wat herman zegt klopt . je kan beter eerst 10 graden naar beneden staan , dan kan je ook makelijker landen , later ga je vanzelf omhoog omdat je niet meer ziet waar je heen gaat omdat je steets sneller gaat ,
bij mij staat die zo hoog dat als ik rem soms denk dat ik flip ,
voordeel is ook dat je minder last van de zon heb die in je cam schijnt ,
aangezien we zoon lekkere horizon zon hebben hier is in begin wel beter jah om beetje grond te zien ,
hoogte vergeten de meeste in begin omdat ze graag willen vliegen maar is wel een belangrijke les ,
veel mensen kunnen ook auto rijden , maar vraag niet hoe ,
ik heb vaak mensen hier vliegen en die willen gelijk achter me aan gaan ,
je kan beter 5 lippos oefenen dan 2 lippos vliegen en een week wachten op onderdelen ,
ik zeg het zelf heel leuk maar ik vloog ook als een randebiel in begin , warom hoogte ik vlieg ik vlieg ,lol en toen ik vloog :crazy:
en je kan dan wat meer onder de bomen door zonder er in te blijven hangen ,
:geek:

http://www.youtube.com/watch?v=_NYpLeLvBS0 lol me eerste fpv ,

en nu vlieg ik zo

gewoon blijven oefenen , :clap:

thx for reply
ik heb camera nu zeg 10 graden omhoog staan :slight_smile:
das meer voor de racers
ik zet hem zo meteen iets naar beneden toe
dan ga ik zo weer me 2 lipo,s leeg maken :slight_smile:

jah het is wel relaxer in begin :thumbup: hoop ook nog een paar rondjes te kunnen doen maar het weer zit niet mee

Camera gewoon recht vooruit zetten. Als je het jezelf te makkelijk maakt leer je niks :wink:

jah recht vooruit kan ook , komt op zelfde neer als je vooruit gaat , dan kijk je ook naar de grond

heb hem nu recht
dan weet ik precies hoe ik hang :wink:

ik heb de mijne nu nog schuiner , wat je kan zien in me laatste filmpje als ik om die tafel heen draai en zo dan zie je best veel grond , na een tijdt is dat irri ,en dan ga je steets verder om hoog , is ook wel een beetje hoe je je bochten maakt je kan ze om je as draaiend maken zoals ik meestal doe elastic effect krijg je dan , :thumbup: net alsof je weer om draaid en terug getroken wordt zo voelt het soms ook ,lol

kijk hier een dvr van me vid beeld lol deze bochten bedoel ik zijn leuk om te doen

tweede keer me 2 lipo,s leeg gemaakt vandaag :slight_smile:
ze zijn nu weer aan het laden lol
ik wilde op me hoofd landen maar dat mislukte :slight_smile:

Freakster gaf me propellers 8 lippos leeg gemaakt geen 1 prop gebroken :slight_smile:

wat zit er op je beeld een vlek of een kras ? lol :slight_smile: beetje douw ,lol

aleen je stuurt alsof je in een vliegtuigje zit , :clap:

meer om je as draaien en tegelijk kantelen naar de kant waar je heen draaid , en zou wat lager proberen te blijven ,
want op zoon veld is meestal ruk wind , en dat geeft turbelentie :evil:
je heb iedgeval goed berijk dus dat scheelt , meschien een jas of iets neerleggen zodat je beetje erom heen kan circelen , en weer terug ;D wel mooi plekje man

Dat zijn de 5x3 DAL props, die krijg je (als t goed is ;D ) niet zomaar kapot:

Merk je dat ie ook een stukje makkelijker onder controle te houden is zo?

had een zetje gemfan op 4S op een geprinte quad ,lol ik geef vol gas de quad bleef op de grond en de props gingen naar de boom , :slight_smile:
maar ze zijn wel lekker goedkoop vooral die 3 blade zijn ook wel lekker vliegen

als je zegt 3 blade moet ik denken aan Chaam en een plaid vol met die gebroken dingen :slight_smile:
geel in kleur :slight_smile:
hehehehe

Nou me eerste boom landing lol :slight_smile:
ik naar huis een insteek hengel gehaald 5 meter lang :slight_smile:
maar ik heb hem wel terug hij viel 5 meter maar er was niets kapot :slight_smile: