Eerste keer fpv kylin little grashopper

Hallo. Na eerst mijn vraag in het technische gedeelte neergezet te hebben. Zal ik ook natuurlijk mijn eerste fpv vlucht beschrijven. Vandaag dus mijn eerste vlucht met de kylin 250. Met zweet in mijn handen alles opgetuigd. En ff lekker zitten. Eerst maar even zonder bril. Even hooveren, naar voor ,naar achteren, naar lings en rechts. Kreeg een beetje het gevoel dus nu maar een paar rondjes. Ging best redelijk vond ik. Maar wat een snelheid vergeleken met de yuneec 4k die ik hiervoor had. Ding sprint gewoon weg. Na een tijdje genoeg moet verzameld. Dus nu de bril op. Ondertussen nog meer zweet (10graden en zweten :D) En dus de bril op, check en nog een keer check. Alles Okee ,spanning, bereik is alles echt Okee yep. Knallen met dat ding dan. Beetje gas geen beweging. Nog een beetje gas YES hij beweegt nog iets meer. Ja ik ben los om vervolgens 5 meter verder weer op de grond te komen. Nog een keer beetje gas en los om vervolgens weer 5 meter verder op de grond te komen. Voelde me net een sprinkhaan. Na 5 keer kon ik mijn handen niet meer stil houden van het trillen (angst). Dus ben maar gestopt. Volgende keer maar aan mijn vriendin vragen of ze er bij kan zijn. Want ik had totaal geen omgevings gevoel. Vond trouwens het gras ook al goed nat dus denk dat het niet meer zo goed vlieg weer is. Maar eerste stappen zijn gezet. Valt dus toch wel tegen. Maar wel kicken. :smiley: :smiley: :smiley:

:slight_smile:

ik had het ook de eerste keer is echt eng :slight_smile:

Ik zetten mijn quad 3 meter van me vandaan en hoorde de motoren .
en dacht nou ik zet hem maar even verder :slight_smile:

beste is iemand bij je die alles om je heen in de gaten houd .
of er geen mensen aan komen lopen .
Vertel je waar je quad copter is nadat je crached :slight_smile:
met je bril op weet je niet vaak waar precies .

ook kan iemand je vertellen hoe hoog je nu zit .

Dus beste iemand bij je .

Dan gewoon gas en als je 5 meter hoog ben ga je rondjes vliegen .
stick naar voren ,naar voren toe vliegen is makkelijker dan stil hoveren :slight_smile:
Blijf n begin beetje hoger .
dan heb je meer tijd om te corrigeren .

Haha, we hebben het allemaal een keer mee gemaakt… zweethandjes!

Klinkt bekend :wink: Mijn eerste sessie was precies zo.

Dit hoort eronder Jaimie :stuck_out_tongue:

Lekker van genieten… de eerste keer doe je maar 1 keer… :thumbup:

Ha ha nice…van de 1e 2 vluchten heb ik geen beeld maar mijn 3e fpv vlucht, toen nog met een Naza was ik hem kwijt…orange ontvangers…zucht ;D

Ben dus geen gevalletje appart zo te zien :smiley:

Nope :wink:

Mijn eerste keer :slight_smile:
ik ging maar meteen heel hoog lol

Ik bleef maar rondjes draaien :lol:

Video niet beschikbaar op mijn mobiel. Waarschijnlijk verkeerde rechten op de muziek?

Hoe nemen jullie de filmpjes op. In mijn camera zit geen geheugen kaart. En mijn iphone erop plakken lijkt me geen strak plan :smiley:

Een GoPro of vergelijkbare actie camera erop plakken!

Okee dus altijd een aparte camera.Thanks

Een andere mogelijkheid is dmv een DVR (Digital Video Recorder). Die zit onder andere op de dominator. Daarmee neem je het ontvangen beeld op, inclusief alle storing.

Okee dus beter een goede Camera appart . :clap: :thumbup:

Ligt eraan hoe belangrijk je het zelf vind. Er zijn erbij die zonder vliegen.

Niet zo belangrijk. Maar zie veel filmpjes op het forum. Dus dacht ,ik zet er ook wat op.