Eerste aanschaf, moet gopro kunnen dragen

Ik ben op zoek naar een FPV om een gopro hero7 op te kunnen zetten.
Hieronder mijn boodschappen lijstje. Lijkt dit compleet genoeg om te kunnen vliegen? Klinkt dit als een bruikbare starterskit of zien jullie voor ditzelfde geld iets beters. (let ook op invoerrechten, dit komt allemaal uit CZ warehouse)

het doel is om met een goPro op de drone leuke beelden te kunnen schieten van een stukje door de natuur tussen bijvoorbeeld wat bomen en struiken op plaatsen waar ik de mavic mini niet durf los te laten.

Keuze toelichting:

• ev800, cheap en wordt niet veel over geklaagd (in tegen stelling tot de iets duurdere eachine slim googles)

• Green Hornet, cheap, stevig niet idoot snel

• charger en batterij, geen specifieke reden anders dan beschikbaarheid in CZ warehouse (EU en dus geen inklaringskosten lijkt me)

FrSky Taranis X9 Lite 2.4GHz 24CH ACCESS ACCST D16 Mode2 Classic Form Factor Portable Transmitter for RC Drone - White FCC Version

voor ~80 euro leek mee een goede radio, deze kan ik alleen niet in CZ bestellen. Dus daar zoek ik nog even omheen.

Totaal komt dan op ~360E

Enige andere optie zou zijn om de Air die ik heb om te bouwen naar FPV.

haha als je die air al hebt is dat wel een goedkopere optie, zeker als je gewoon zo’n houder voor je telefoon voor je gezicht knoopt :blush:

Zo’n cinewhoop vliegt wel een tikkie anders dan een DJI mavic natuurlijk. Maakt ook wel iets spectaculairdere beelden als je er een beetje handig in wordt.

haha een iPhone lightning verlengkabel, kartonnen phone houder en gaan met die banaan…

Ik verwacht met een cinewhoop en een gopro ook dat dat wat minder snel stuk knalt. of vergis ik me daarin?
Dan nog steeds staat de vraag of de kit in mijn eerste post + een FrSky X9 een goede start is.

Om te beginnen heb ik de googles van hierboven besteld en een FPV camera kitje (Wolfwhoop WT03).
Deze zal ik eens opsolderen op een van mijn Eachine H8 met een connectortje en/of m op mijn mavic mini lijmen wat tape.

Dat moet iig genoeg zijn om verslaafd te raken of t toch weer te laten :stuck_out_tongue: