Een paar vragen

Hallo, ik ben Maik en woon in Zuid-Holland. Na een 2 jaartjes af en toe gevlogen te hebben met de hubsan x4 v2 h107c ben ik toe aan iets anders. Ik ben op het internet gaan surfen en ben toen een paar leuke drones(fpv’s) tegengekomen. Aangezien de techniek en elektronica mij wel interesseert zou ik er dus erg graag een willen kopen. Voordat ik over de tot nu toe ‘gevonden’ drones dingen ga vragen heb ik nog andere vragen aangezien het best wel een aanschaf is :slight_smile: :stuck_out_tongue:
Is het programmeren heel moeilijk of staat het allemaal netjes uitgewerkt en als je het een keer hebt gedaan, heb je het dan al redelijk door?
Wat vinden jullie prettiger tijdens het vliegen, een fpv bril of met een lcd-schermpje? Aangezien het wel veel verschilt in de prijs
Is het voor de eerste keer handiger om een RTF of een DIY te kopen?
Ik hoor graag van jullie :thumbup: :thumbup:
Groet, Maik

Iedereen bij MRO vliegt met bril. Er waren een paar die met een scherm vlogen maar die zijn ook om.

RTF is meestal minderwaardig (op de vortex pro na) dus als je niet alles dubbel wil kopen is DIY haast niet te vermijden.

Instellen is goed uitgelegd, maar niet op een enkele plaats. Ik probeer hier verandering in te brengen met FPV-wiki, dus als je iets leert zet het erop!