Editing voor forum leden. (Gratis)

Hey! mensen mijn naam is Lex en ik edit 5 jaar lang videos. En in deze tijd heb ik aardig wat skills ontwikkeld.
En ik zou graag de mensen willen helpen op dit forum bv: als iemand vette beelden heeft maar hij heeft niet de skills of zin om te editen dan zou ik het dus kunnen editen. Als jullie dit een leuk idee vinden of gewoon een opmerking hebben , just tell me!.

Mijn idee is dat mensen hun videos via een google form naar mij sturen en dan kunnen ze allerlei eisen/ideen er bij zetten.
Ook heb je dan een keuze qua muziek uit de youtube Music Libary omdat dit copyright free is.

Maar ook zou ik graag het eindresultaat dan ook op mijn youtube kanaal willen uploaden zodat jouw video nog meer bekeken word!
en dan kan ik dit gebruiken voor mijn portfolio.

(Alleen ben ik dan bang dat mensen mij zullen striken op youtube omdat ik dan hun videos op mijn kanaal heb in het eindresultaat…)
Daar zou ik dan een oplossing moeten voor verzinnen bijvoorbeeld een voorwaarden ding ofzo.

In Ieder Geval ik hoop dat jullie dit een leuk idee vinden hier onder zijn een paar videos van mijn edits.
Laat jou mening achter en miss ga ik dit idee dan wel uitvoeren!

Ben je benieuwd waar ik op edit! Kijk dan deze video!

Wil je meer zien dan kan je altijd een kijkje nemen op mijn youtube kanaal!

Ik hoor graag jullie meningen over dit idee!

moet zeggen dat ik je een behoorlijke debiel vind om met zo’n grasmaaier op zo’n afstand over een woonwijk heen te vliegen!!! maar leuke edits!

haha okee naja bedankt xd

Lees je anders ook even de regeling modelbouw door op wetten.nl ?
Staat o.a. in : niet vliegen boven bebouwing, wegen en mensen.
Onze hobby krijgt af en toe slechte pr, komt onder andere door mensen die deze beelden maken…