Eachine Camera

Heeft iemand ervaring met de fpv-cameras van Eachine? :slight_smile: Heb namelijk een RunCam (PZ0420M-L24 2.4MM 120°3M 600TVL) bij Banggood besteld maar deze staat in back order. Ben anders van plan om de Eachine te bestellen inplaats van de RunCam… ;D

Gaat om deze camera, Banggood

Hallo

RunCam PZ0420M-L28 2.8MM 86°4.3M 600TVL DC 5-17V Wide Voltage IR Sensitive Mini FPV Camera

Deze moet je hebben al de andere van eachine worden zwart als je de zon in vliegt heb er twee en zit een kabeltje bij om hem af te stellen ,wel op 12 volt aansluiten anders doet hij het niet .

Mvg Mieske

Die Eachine cam is cmos, nooit niet aan beginnen, is echt :drol: :drol: :drol: vergeleken met ccd. Beter effe wachten op die PZ0420M, of bij MRP een HS1177 bestellen.

Bedankt 8) ;D :thumbup:

Ik heb lange tijd met die CMOS cameraatjes gevlogen die bij de eachine vtx zaten. Is opzich prima om mee te vliegen (voor nog geen 10tje)…alleen met hele lage zon op een zomeravond is het erg lastig.

Check trouwens ook dat ze de HS1177 op banggood hebben. Die is in mijn ogen veel prettiger inbouwen dan de runcam bordjes.

Van de HS1177 heb ik zowel de normale als de M versie. Zijn allebei hele goede investeringen voor de racer.