eachine 250 rtf

hoi allemaal
omdat ik graag een racedrone wil kopen,maar nog niet gelijk honderden euro,s uit te geven zag ik op het internet bij BG

dat ze daar de eachine 250 rtf verkopen helemaal kompleet met controller en nog meer dingen
voor 200 euro,ik had wel wat gelezen op het net en algemeen is 90% tevreden over deze copter

maar wat vinden jullie?,zijn hier op dit leuke forum nog mer mensen die deze quadcopter hebben??

is dit een leuke set om mee te beginnen??,om later wat duurders aan te schaffen

ik zie graag jullie antwoorden tegemoet.

mvg emiel

Hoi Emiel,

Ik heb zelf de Eachine 250 ARF, dus zonder TX/RX en Video scherm, een tijd geleden gekocht en ben er zeer blij mee. Het is een makkelijke racer die redelijk goed tegen een stootje kan, en als er dingen kapot aan gaan dan ben je niet gelijk failliet. Ik zou je wel aanraden om het volgende er gelijk bij te bestellen:

• Armen (heb er al twee gebroken)
  • 5040 Gemfan props, of andere onbreekbare props (al drie stuks kaput)
  • Extra LIPO (HK zijn redelijk)
  • Lipo Buzzer en een locator buzer (gaat piepen als je je RX uitzet)

Omdat ik op dit moment lekker aan het oefenen ben in Line Of Sight, heb ik de VTX (video) gedeelte eruit gehaald en de Lipo aan de bovenkant gemonteerd.

Suc6

Beste emiel, ik heb ook een eachine racer 250 besteld, maar geen RTF of ARF.
Ik heb de DIY versie met de Naze32. je moet dan nog wel los een transmitter, resiver en lipo`s kopen. ik heb laatst een vraag op dit forum gesteld dus hier kun je mischien hulp uit halen http://www.fpv-racing.nl/beginners/eachhine-250-hulp-bij-kiezen/msg16966/#msg16966.

Vriendelijke Groet,
Thomas

had al gelezen

bedankt thomas :thumbup: