E store rotterdam

Iemand ervaring met deze winkel??

Ja, duur.
Vind de service van Leo ook niet al te best.

Oh, en wees je bewust van de prijzen op de website… deze zijn zonder btw. Beetje misleidend als je niet goed oplet.

Weet van andere die geen problemen hebben met de service.

Probeer en je weet het snel genoeg.

Heb er na afgelopen week een hele rare na smaak van, van die store

Als Leo de eigenaar is zou ik als ik hem was maar niet zo hoog van de toren blazan en zo arrogant doen

Zelfde ervaringen als mij zo te horen.
Ik koop er dus ook niets.

Geef mijn centjes liever aan Menno… :smiley:

Oh, ik zit je te spammen op je youtube kanaal.

Ging om een videoswitch was voorradig maar ging na 4 dagen bellen en toen opeens niet order gecanceled via paypall geschil aangemaakt…gaat ie toch over zijn nek die gozer

Paar jaar geleden was dit “FPV Rotterdam”, waren destijds ook al veel klachten over op FPV forum.

Rob.

Het is een over het paard getilt mannetje iig ben er klaar mee mag er niets meer kopen van hem…nou was het niet van plan

Tegenwoordig gelukkig keuze uit meerdere adressen die wel betrouwbaar zijn.

Rob.

True

toch wel vreemd om te lezen dat het altijd de verkoper is die het gedaan heeft zonder dat de ander het “hele” verhaal erachter verteld.
Best wel jammer dat het allemaal een richting verkeer is. Indien door omstandigheden een product even misplaatst is waardoor er met spoed iets bij moet worden besteld en dit word gecommuniceerd naar de verkoper dat het even iets langer duurt, dan valt het erg tegen dat er na 2 dagen meteen een paypal claim word gestart. De daarop volgende correspondentie met verwijten naar “ons” (e-store) spreekt ook boekdelen.
aangezien PayPal in deze zaak ons heeft vergoed en tevens de klant die waarschijnlijk gewoon het product geleverd heeft gekregen maar dit nooit zal vermelden of tegenspreken blijft een lastige zaak.

Het blijft in deze tijd moeilijk alle aspecten van een snel groeiende hobby bij te benen en als er fouten worden gemaakt dan worden deze altijd opgelost.

E-Store te duur??? ga even vergelijken bij Globeflight.de. E-Store is zo’n beetje de goedkoopste binnen Europa op een uitzondering na.

Leo arrogant?? Dit persoon steekt enorm veel tijd in klanten te woord staan en te helpen met hun eerste stappen in de FPV wereld. uren aan de telefoon zitten en uitleggen welke connector waar gaat etc… dat klanten daarna met deze informatie toch gaan shoppen bij hobbyking, dat maakt dan niet uit… Sorry, maar deze aantijgingen zijn toch wel erg kort door de bocht.

prijzen die niet kloppen?? alle prijzen vermeld zijn inclusief BTW. dit is wettelijk verplicht!. op de factuur staan alle prijzen exclusief BTW vermeld waarna apart de BTW word berekend.
Zo te zien worden hier een aantal zaken verkeerd gezien en enorm uit zijn verband getrokken. dit klopt niet.

Het is onmogelijk om een 100% perfecte score te hebben met klanten maar wij streven er wel naar. Ook wij maken fouten maar deze worden wel altijd naar behoren opgelost.

Nu zal er waarschijnlijk veel commentaar komen op deze post. wij (e-store) gaan hier verder ook niet op reageren. Indien mensen informatie of vragen hebben kunnen deze ook contact met ons opnemen.
Wij betreuren het om op deze manier uit te vinden dat er problemen zijn/waren. Indien er iets voorvalt moeten wij altijd in de gelegenheid gesteld worden dit op te lossen.

Veel succes met jullie hobby.

E-Store

[emoji2]

Ik zal ook nog maar even reageren op dit topic omdat ik vind dat niet alleen het negatieve genoemd moet worden.

Ik heb op 22 juli 2014 mijn fatshark base sd bij estore gekocht, geen enkel probleem gehad.
Alles rondom de bestelling was duidelijk en de levering was snel.

En wat voor mij belangrijk was, op moment van de bestelling was estore de goedkoopste.
Ik zou zo weer wat bij estore bestellen mocht ik wat nodig zijn wat zij als goedkoopste aanbieden.

Is onderling opgelost met Leo geen probleem meer