dys 20a beeping code

ik ben mn blackout weer tot leven aan het wekken en heb daarvoor mn oude dys 20a escs weer uit de kast gehaald aangezien ik had uitgesloten dat hier een probleem mee was. Alle soldeerverbindingen zijn opnieuw gedaan. Dus de quad aangesloten maar nu beginnen de esc’s met het gebruikelijke riedeltje alleen de laatste ‘lange’ noot mist

heeft iemand enig idee wat dit betekend? ze doen het allemaal alleen af en toe is er eentje iets later

Als de beeps niet synchroon lopen, dan zijn de ESC’s niet in sync met de Master. Geen probleem verder.
Dat krijg je soms na calibratie. Als je de instellingen bekijkt, zul je zien dat min_throttle en max_throttle niet gelijk zijn.

[member=194]Royce[/member]
De 4 esc’s zijn gelijk gecalibreerd van de quad afgetrokken maar ik heb tussendoor littlebees op de quad gehad en toen wellicht de calibratie veranderd op de naze kan dat ook van invloed zijn? Als het nu om de piepjes ging had ik daar geen topic voor gemaakt als ik de quad aansluit dan mis ik dat piepje maar als ik de naze arm dan gebeurt er verder niets. Maar ook niet als ik via de computer de motoren probeer aan te sturen

Kan dat ook komen door de calibratie van het beginpunt van de naze-esc?

Dat is een goeie… ik weet zo even niet waar het probleem dan zou kunnen zitten. ESC’s krijgen wel stroom, maar geen signaal.
Als er nu één geen signaal krijgt, maar vier?? Misschien dat iemand anders wat weet…

[member=194]Royce[/member]

nou ik ben eruit in de settings op de naze stond oneshot nog enabled maar aangezien de dys esc’s prehistorisch zijn werken ze daar niet mee samen en schijnbaar booten ze dan niet goed. Vermoed dat het ongelijk piepen te maken heeft met dat het contact van de powerwire naar de pdb erg slecht is. Maar ik kan weer verder!

Top!

Je kan die 20A’s ook flashen naar de laatste BL-heli :wink: Dan heb je dus wel oneshot.