Dutch National Championship YOU.FO

Hey,

Aanstaande zaterdag (18 juni) houden wij onze eerste Nederlandse Kampioenschappen YOU.FO. YOU.FO is een dynamische en innovatieve sport van Nederlandse bodem, gebaseerd op het werpen en vangen van een aerodynamische ring met speciaal ontworpen sticks.

Nu zijn wij in contact gekomen met Vlad Micu, die graag met zijn drone aanwezig wil zijn tijdens dit evenement om beelden te schieten van onze sport. Daarnaast adviseerde Vlad Micu ons om een oproep te plaatsen op het forum van FPV-racing.

Zodoende mijn vraag aan jullie? Wie woont er in de buurt van Groningen, of heeft zin om naar Groningen af te reizen voor het maken van mooie beelden van onze nieuwe innovatieve sport: YOU.FO. Het NK vindt plaats op zaterdag 18 juni tussen 11:30 tot 18:00 in Groningen (Blauwborgje 26, 9747 AC Groningen).

Reiskosten worden vergoed :thumbup:. Check onze website voor meer informatie; www.you.fo ;D

Sportieve groet,
Giel Bos (YOU.FO)

Ha ha mooi zeg, Zwerkbal zonder bezems :crazy:

Ik denk dat de meeste hier een racequad hebben, dus niet echt geschikt voor het filmen.

Misschien beter je vraag ook hier neerleggen :

Ik woon in de buurt van groningen, maar heb een racequad. Ik denk ook niet dat dit de juiste forum is voor dit soort dingen

Als ik op de website kijk zie ik poortjes waar die "holle frisby"doorheen gaat, kan de race quad hier wel even doorheen jagen :slight_smile:

Wie weet leuke beelden :smiley:

Wellicht dat een paar van jullie inderdaad nog een DJI hadden liggen, maar klopt dat we hier met een FPV Racing forum te maken hebben haha. My bad