Dutch drone racing 3/4 september

Zijn er nog meer mensen bij? De tickets zijn inmiddels op :slight_smile:

En omdat ik helaas in me 1tje ben(niemand kon die dag :frowning: ) hoop ik dat er andere zijn die ik beetje ken waar ik gezellig bij ken zitten!:joy::joy:

Meer dan de helft van MRO zal meevliegen of als pit crew aanwezig zijn.

Is sowieso nooit een probleem… altijd gezellie bij wedstrijden! Eén pot nat!

Zou boeken maar was te laat ! Veel succes iedereen die meedoet [emoji1360]

~ YouTube =DroneD ~

Ah dan gaat t wel goedkomen :slight_smile: nu veel trainen lol , heerlijk die vakanties haha

Ik kom ook, ga niet racen, want da’s niet eerlijk, ga ik met alle prijzen naar huis :stuck_out_tongue:

Waarschijnlijk omdat je de knoppen bedient! :smiley:

:wink: :wink: :wink:

Ik kom wel even kijken om met de community kennis te maken en het een en ander op te steken. Is er ook nog een mogelijkheid om vrij rond te fladderen ondanks de tickets op zijn?

Dat is geen probleem, gezellig! Er zijn een aantal punten welke toegankelijk zijn voor publiek en waar je de track ook goed kunt zien.
Alleen de pitruimte en de track zijn verder beperkt tot de piloten.

We weten alleen nog niet of de slagboom permanent open zal zijn. Daar zijn we nog mee bezig.
Als die gesloten is, moet je het standaard toegangstarief betalen waarschijnlijk.

Oké dat is mooi en toegangsprijs betalen is geen probleem. 100 piloten is een mooie opkomst dat heb ik met wedstrijd heli vliegen hier in Nederland nog nooit gezien. Het zou mooi zijn als de weergoden ook mee werken. Wat doen jullie met piloten die om wat voor reden dan ook niet komen? Is er een reserve lijst of wordt dat ter plaatse bekeken? Niet dat ik competitief ben maar het lijkt me leuk om voor de fun mee te vliegen… Hoe dan ook zal het een leuke, interessante en leerzame dag worden.

Is er ook al iets van bekent hoe de baan word?

Er is al een eerste opzet. Maar zoals het er nu uit ziet, wordt de baan niet vrij gegeven van te voren. Pas bij het invliegen zal iedereen de baan voor het eerst zien zodat iedereen ook gelijke kansen heeft.

Oke dus heeel vroeg aanwezig zijn :smiley:beetje de track verkennen t scheelt dat t maar paar minute rijden is erna toe:)

Je kunt sowieso niet op de baan komen! Dus dan zul je het van een afstandje moeten bekijken :wink:

Hmm ik dacht dat je vooraf mocht oefenen??

Volgens mij begrijpen we elkaar verkeerd :wink:
Ik dacht dat je bedoelde dat je extra vroeg aanwezig wilde zijn zodat je de track door kon lopen… letterlijk!

Zaterdagochtend kan men invliegen. Zaterdagmiddag is de kwalificatie. Zondag de hele dag wedstrijden.
Iedereen krijgt gelijke kansen, ook met het invliegen en aangezien we 100 piloten door de molen moeten halen,
wordt het nog een hele uitdaging! Gelukkig is het licht tot 21:00 :wink:

Ja dus ik ben extra vroeg aanwezig;) ach en hulp kan ook wel gebruikt worden :slight_smile:

Voor verdere vragen over dit evenement graag verder in het volgende topic: