Drone race wedstrijd / event regio Valkenswaard

Hallo,

Wat zouden jullie er van zeggen als ik n mooie locatie heb om een wedstrijd / event te organiseren !?

Het is privé terrein, voldoende parkeer mogelijkheden, kantine voor eten en drinken ( tegen schappelijke prijzen ) toiletten, stroom aanwezig.

Het is privé terrein dus geen gezeik met gemeente / politie en of buren !!

Wat zijn de wensen ?
Wat zou het mogen kosten ?
Wat zou de opkomst zijn ?
Wat hebben we nodig om een race parcours uit te zetten ?

Ik hoor graag jullie bevindingen / vragen / ideeën !

Mvg,

Paul a.k.a. K1PKNOTS

De mannen van MRP hebben al de nodige ervaring. Misschien dat die wat nuttige tips hebben.

Hoe groot wil je het houden?

5man, 10 man of 30man? Je hebt in ieder geval gates en vlaggen nodig en dan kun je circuit maken om te beginnen :).
Afhankelijk van de grotte van de event kun je verder bepalen hoe het gaat.

Heb je ook fotos van het gebied?

Ik was nieuwsgierig wat de maat van de poortjes zijn ?
Dacht eraan om er een paar zelf te maken
heb een naaimachine pvc buis erin links rechts een houte of ijzeren pin erin en je heb een poortje
Wil alleen de maat weten van de boog ?

MRP ? Bedoel je daar Multi Rotor Parts mee ?

Aantal personen ? Ik denk zeker wel aan 30 man het veld is groot zat om met bvb 5 man per buurt een wedstrijd te vliegen. Vlaggen en Gates zouden gemaakt kunnen worden alle overige materialen ook. Maar hoe meer mensen helpen met knutselen deste goedkoper het opgezet kan worden :smiley:

MultiRotorParts inderdaad. BorisB en MetallDanny vliegen daar onder andere voor. JazzMan251 volgens mij ook.
Die hebben al wat wedstrijdjes achter de rug in binnen- en buitenland.

Zelf vlaggen en poortjes maken kan, maar bedenk je wel dat je waarschijnlijk veel staat te repareren.
PVC en vergelijkbare materialen vlieg je zo kapot. Ook het doek houdt het vaak niet lang.

De vlaggen en poortjes van Hoverspeed schijnen echt goed te zijn. MetallDanny is er zeer over te spreken.
Gaan niet snel kapot en zijn ook weer makkelijk ter plaatse te repareren.

Ik heb dit onderwerp ook op modelbouwforum gezet, zodat ook daar gekeken kan worden voor interesse !

Kan je dit niet als poortjes gebruiken ?
Beetje aanpassen en je hebt wel iets denk ik ??
http://www.webwinkelroosendaal.nl/Webwinkel-Product-119214269/Summertime-Mix&Match-Beachshelter-270-Blauw.html?utm_source=beslist&utm_medium=cpc-beslist&utm_campaign=beslist

:slight_smile:

Goede afspraken over videozenders zijn een must! Race in Bexbach was daar het meeste gedoe mee. De organisator gaf aan de volgende keer alleen ImmersionRC toe te staan om te voorkomen dat er gedoe is met overlappende kanalen. Reken op 4 racers tegelijk en hou de races kort.

De nieuwe Fatshark Raceband lost misschien ook wat problemen op?

Als iedereen die zou gebruiken ja. Het is op dit moment makkelijker om te standaardiseren op de ImmersionRC band totdat hardware op de raceband uit is.