Drone Race tijdens CampZone

Wij zijn door de organisators van CampZone gevraagt een race te verzorgen om de CampZoners te laten zien hoe gaaf FPV racen is.
Er kunnen maximaal 16 piloten mee doen en het is op first come first served basis dus meldt je snel aan.
CampZone is een Computer game camp van 10 dagen. 10 Dagen gamen met je vrienden op het hoogste niveau en geen risico op verbranden in de zon. Wat kan je meer wensen. Locatie, in de buurt van Venlo.

Er wordt buiten gevlogen op een track van ca. 100x60 meter. Er komt een mooie toren in het midden zodat we een mooie figure 8 kunnen maken met gates en vlaggen. Niveau van de piloten is intermediate. Je moet wel redelijk door poortjes kunnen vliegen maar je hoofd geen race topper te zijn. Het wordt een gezellig dag vliegen.

Na de race kunnen we een BBQ doen maar dat kost dan 15 Euro. Laat me weten of je dit wilt in je email naar mij.
´s avonds is er ook nog een feest en daar mag je ook aan meedoen… De details daarvan volgen nog.

Voor alle details en updates is hier is de link naar onze website: https://formula-fpv.com/2016/07/15/campzone-2016-invitational-drone-race/

Ben je 6 Augustus beschikbaar en wil je meedoen? Stuur mij een email.

Omdat het vakantie periode is zijn er nog plekken beschikbaar. Wil je meedoen?
De eisen, dat je redelijk door poortjes kan vliegen en dat je een 25mW zender op je quad hebt. Als je die niet hebt kan je van ons een ImmersionRC zender lenen.
Wil je meer weten kijk op onze website of stuur mij even een bericht.

https://formula-fpv.com/2016/07/15/campzone-2016-invitational-drone-race/

:lol:

Vanaf hoe laat tot hoe laat is dit?

Ik ben er 5 Augustus al om de track op te zetten dus er kan gevlogen worden als ik klaar ben met mijn ontbijt 8)
Er kan tot laat in de middag gevlogen worden want we blijven ook nog even voor de BBQ, de Cosplay show en de Bingo (met vette prijzen is mij beloofd)

ps. Meedoen met de Cosplay show is optioneel :smiley:

Was geweldige dag :wink: Mauro heeft meer dan 25 lipo’s leeggevlogen en maar 1 quad in gruzelementen… Topdag!

Filmpje komt er waarschijnlijk nog aan, hier alvast een klein (5 sec) stukje met de Epiquad van [member=358]buzzfly[/member] in het beeld (tik) :lol:
We hebben op deze manier 2 antennes stuk gemaakt, zonder te crashen :smiley: (met 3 van de 4 lobben heb je nog steeds beeld)

Ik was er niet bij tijdens de race, iets te laat op de hoogte van dit event.

Maar, heb me vandaag wel vermaakt. 16 lipo’s opgevlogen :slight_smile:

Prima, daarom staat de track er ook nog de hele week.
Zaterdag ben ik er weer om nog een wedstrijd te doen met de Campzoners die zelf een Quad hebben.

[member=903]salerg[/member] leuk dat je nog even bent komen kijken bij Campzone :slight_smile:
Heb jij trouwens die vlag helemaal aan het begin verplaatst?

Hier mijn compilatie van de vrijdagmiddag en hele mooi zaterdag!

[member=223]walterkort[/member] Nop. Volgens mij staat die op dezelfde plek hoor :slight_smile:

[member=260]Wired[/member] Ben jij daar Zaterdag de gehele dag? Volgens mij zijn er niet zoveel mensen op campzone met een drone. Tenminste, dat wat ik gezien heb heeft het vrij recent gekocht en vliegt alleen maar LOS.

Eén jongen heb ik daadwerkelijk zien vliegen met een walkera. Hij zit daar helemaal aan het einde van het veld.
De zaterdag zag ik overigens wel meer mensen met een goggle lopen. Maar weet niet of ze dan ook een quadcopter mee hadden of alleen maar even kwamen kijken.

Die walkera is alweer kapot geloof ik. Tenzij er meerdere mensen waren met een Walkera. Ik heb die zondag 1 andere quad gezien maar heb niet met die persoon kunnen praten. Vloog trouwens ook alleen maar LOS

Had filmpje hier nog niet gepost dacht ik… ook wat beelden tussen van @sil (ken zijn naam hier niet)

Hebben die quads het eigenlijk wel overleefd? Vooral die eerste die tegen die paal gaat ziet er niet zo gelukkig uit :crazy:

De tweede crash van de QAV-R waren wat krasjes en de 3d geprinte motorbeschermers (hebben eindelijk hun nut bewezen)
Volgens mij heeft Walter nog gevlogen die dag (Epi 210?) … Zijn Xiamo Yi lag wel met de ingewanden open :o

Jup, de beelden zijn echt gruwelijk maar kon daarna nog gewoon vliegen! Echt helemaal niks met de epiquad 180x aan de hand. Uiteraard het 3D geprinte zitje voor de Xiaomi yi helemaal in stukjes en de camera, batterij en losse elementen waren helemaal krom. Overigens doet die camera het nog wel…alleen de batterij blijft niet goed zitten en valt daardoor uit.

Ik heb de loosers run dus nog wel gevlogen maar doordat ik 80gram lichter was…vloog ik heel anders dan ik de uren daarvoor helemaal in m’n vingers had, en zat ik bij de tweede bocht in de vlag…

En die vlaggen zijn zo sticky… :wtf: