Wij zijn door de organisators van CampZone gevraagt een race te verzorgen om de CampZoners te laten zien hoe gaaf FPV racen is.
Er kunnen maximaal 16 piloten mee doen en het is op first come first served basis dus meldt je snel aan.
CampZone is een Computer game camp van 10 dagen. 10 Dagen gamen met je vrienden op het hoogste niveau en geen risico op verbranden in de zon. Wat kan je meer wensen. Locatie, in de buurt van Venlo.
Er wordt buiten gevlogen op een track van ca. 100x60 meter. Er komt een mooie toren in het midden zodat we een mooie figure 8 kunnen maken met gates en vlaggen. Niveau van de piloten is intermediate. Je moet wel redelijk door poortjes kunnen vliegen maar je hoofd geen race topper te zijn. Het wordt een gezellig dag vliegen.
Na de race kunnen we een BBQ doen maar dat kost dan 15 Euro. Laat me weten of je dit wilt in je email naar mij.
´s avonds is er ook nog een feest en daar mag je ook aan meedoen… De details daarvan volgen nog.
Voor alle details en updates is hier is de link naar onze website: https://formula-fpv.com/2016/07/15/campzone-2016-invitational-drone-race/
Ben je 6 Augustus beschikbaar en wil je meedoen? Stuur mij een email.