Drone droom deel 2

Na mijn eerste film heb ik nog een aantal keer gevlogen om het jaar 2015 goed afsluiten. Hier is het resultaat: deel twee van Drone droom. Geniet ervan.

Vreemde manier van racen. ;D

Mooi filmpie maar echt racen wil die quad niet nee :wink:

Je hebt gelijk. Ik houd me bezig sinds maart 2015 met modelbouw. Met FPV racequads zal ik in 2016 beginnen. Ik maak nu kennis met de kleine beesten. Ik heb al een Skyzone sky01 goggles besteld om mee te vliegen en dit wil ik graag bouwen: een ZMR250 V2.1 silver special edition (http://www.fpvmodel.com/zmr250-v2-1-mini-quad-frame-kit-w-pdb-special-edition_g1084.html) met 2206 motoren.

Ik heb nu ene wat echte FPV, de rest is voor Aerial videos te maken.
Hier is wat ik allemaal tot nu toe gedaan :

Nice :slight_smile: ziet er goed uit :thumbup:

je gimbal moet ff opnieuw gecalibreerd worden volgens mij. Denk ook dat dit de verkeerde forum is voor dit soort video’s… Maar wel een mooie video :smiley:

Als ik je een tip mag geven: zorg ervoor dat no-matter-what! de horizon in je beelden goed staat. Het zal de fotograaf in mij zijn, maar ik vind het behoorlijk storend om naar beelden met een scheve horizon te kijken. Kijkt niet fijn en dat is zonde, want er zit best mooie beelden tussen! Dat en de props uit beeld en het komt een heel eind dichter bij een droom :thumbup:

Inderdaad, bij sommige beelden staat een scheve horizon. Ik heb zonder calibratie een mobius camera naast het Gopro gezet om de beeldkwaliteit tussen die twee camera`s te testen. Over de resultaat zal ik nog een review maken.
Trouwens ben ik al bezig met mijn 250 racer.