Dominator V3 of een hdv2

Quad is klaar en nu een bril.

Lees hier op forum nog weinig over de hd2

Is dat overkill voor een beginner?

Had ook spijt dat ik een hd ready tv had gekocht en kort daarop de hd tvs uitkwamen, dus koop graag iets goeds

Prijs is wel een issue, 600 vs 350

Hoop geld
Graag jullie advies

Dacht dat de HD niet echt nodig is om te racen daar de resolutie van je videosignaal steeds lager is. Is de HD niet meer bedoeld voor de DJI p3 vliegers waar hogere resoluties worden verzonden?
Zijn hier genoeg piloten met een HD en V3, hoop dat ze me niet bannen na deze uitspraken. :expressionless:
Vlieg zelf met Skyzone V2 (niet geschikt voor raceband…)

Dit ligt er meer aan wat de latency is, als je met een HD stream evenveel latency hebt dan met de lagere kwaliteit dan zou het niet uit maken.

nee je hebt een groter FOV (45gr)en daar zit het grootse voordeel in.
Je kan in theorie nog wider lens gebruiken op je quad waarbij dingen nog niet echt super klein worden.

weet iemand adres waar ik een Dominator V3 kan krijgen,

HK is uitverkocht (wel ruim het goedkoopst) en aan TOEMEN wil ik het niet kwijt… :oops:

Dacht dat QuadcoptersEnzo ze ook verkocht.

ja, klopt,

echter prijsverschil is 110 euro, dat is mij toch echt te veel verschil voor het sponseren van een Nederlandse Webwinkel.

En anders electronica rc.com

Verdorie, had ik het toch aan de sint moeten vragen…

no hablos espagnol. zal eens opzoek naar reviews van deze shop

Ik had mijn v2 daar weg snel verzonden en geen problemen .Reviews zijn niet zo positief meende ik .Zelf was ik goed te spreken .

[member=579]Jaagpad[/member] De prijzen van de V3 dominator zijn overal in Nederland wel vrijwel het zelfde , en de illusie dat het bij Hobbyking goedkoper is ook niet helemaal terecht. Ze verkopen hem daar zonder btw en ook niet te vergeten 20 euro verzend kosten.

Dus als je even zou rekenen zul je zien dat de prijzen van de Nederlandse webshops op precies het zelfde uit komen als Hobbyking…

Hoi,

De prijs in de european webstore is incl btw en verzenden kost een paar euro

European webstore heeft zn distrubutiecentrum in NL
(Bestel er mn zware 6s5000 lipos voor mn boten), die heb je binnen in 2 dagen

Helaas niet op voorraad

Scheelt dus behoorlijk

Ik heb nu sinds 3 weken de DOM HD V2, mijn bevalt ie wel.
Maar ik vloog eerst met de DOM V1, dus dan is het al snel een upgrade :wink:

Ik vloog de afgelopen anderhalf jaar met Eco goggles van flyingwings.co.uk. Soort quanum.
Sinds vorige week heb ik de dom hd2 in huis en ik wil niet meer zonder. Hoe het verschil is met de v3 weet ik niet. Maar die is meer gericht op de phantom vliegers aangezien die vaker breedbeeld beeld gebruiken, wat de v3 ook heeft.
Uiteindelijk komt het er gewoon op aan of je het waard vind.

Btw, ook gekocht bij electronicarc.com en binnen een dag in huis :slight_smile:

Ja er staan nogal wat slechte reviews over, maar dat is alweer van een tijd geleden. Zaken zijn tegenwoordig daar veel beter op orde, ook customer service.

WW’er een slechte Toemen ervaring rijker

Ik via de chat met zoon van baas afgesproken dat uk vandaag beide brillen kon vergelijken.

Ik met hele gezin erheen (:grin::grin::grin:)

Nee de brillen liggen in magazijn en zoon was FF weg

Gelukkig is den Bosch een leuke stad voor m’n vrouw😳

Daar ga ik m’n geld dus niet wegbrengen

De grootste fout die je kunt maken… bij Toemen naar binnen stappen!

Wow. LOMP.

Hoi
ik had eerst de Dominator v2

Nu heb ik de Dominator hd v2
Ik heb er wel -2 diopterset in moeten doen om het geheel scherp te krijgen .
ik heb 3 % blur links rechts .
Niet te verwaarlozen .
Ik heb met deze bril meer ,zicht ten opzichte van kleine gaatjes waar je door heen wilt vliegen .
deze heeft een fov van 50

in combinatie met de 3d camera is het echt te gek :slight_smile:
veel meer diepte en geeft meer gevoel in je buik zoals een rollercoaster

nu, de fatshark Dominator V3 is eindelijk binnen via Hobbyking Europa (318 euro)

ik heb 1,5 maanden moeten wachten (na betaling) maar dan is ie er eindelijk.

helaas is mn raceband ontvanger er nog niet, dus ik kan er nog niets mee!!

ik denk, ik ga even wat testfilmpjes kijken er op maar krijg m niet aan de praat.

na wat googele moet het bestand PICT0001.avi heten, maar ondanks dat kan hij geen bestand vinden.

Maakt fatshark een speciale map aan waar hij de films inzet?

(ik heb een 3D bestand gedownload die via DVR op een fatshark opgenomen is, maar ook daar doet ie niets mee.

hebben jullie wat gave filmpjes die ik er op kan zetten, kan ik mn vrouw overtuigen van mn nieuwste speeltje

groet Rob

Hoi Rob,

Heb je je rx al binnen, ben benieuwd naar je ervaringen? Ik wil de dominators v3 ook gaan bestellen.

groet,

Eelco.