Documentaire over FPV Racen

Dames en Heren,

Daar is hij dan, mijn documentaire over FPV Racen.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden!

De rede dat ik niet verder ben gegaan met andere mensen interviewen is simpel: tijdgebrek.
Dus mijn excuus aan de mensen die zich hadden aangemeld.

Leuk verhaal Imre :-0

Maar wel wat kritiek hihi.

Je spreekt jezelf wel een beetje tegen. Je zegt eerst dat je ze niet in een winkel kan krijgen
en dan zeg je verderop dat je ze ook in de winkel kan kopen :crazy:. En ook dat een quad die je dan koopt ( voor 600 euro) niet de performance zou halen van een zelfgebouwde…ook dat betwijfel ik (TBS Vendetta, Immersion Vortex).

Ik vind het ook niet echt een documentaire maar meer een kort verhaal over je hobby. Misschien had je wat dieper kunnen in gaan op de hardware/software en bijvoorbeeld races die gehouden worden.

Jammer ook dat je dit forum niet linkt in je verhaal, dit forum is namelijk een stuk actiever dan fpvforum.nl :smiley:

Maar wel een leuk verhaal dus :thumbup:

Beter eerst alles op papier zetten een plan zeg maar.
Maar ach wat weten ze er op school van!! :wink:

Bedankt voor je compliment [member=315]Schiksie[/member] , maar ik heb niet gezegd dat je een vortex of dat tbs ding in de winkel kan kopen hoor ;). Ik heb ze zelf iig ook niet bij de mediamarkt fzo zien liggen.

FpvRaceForum, niet FPVForum,
Ik vind de atmosfeer daar zelf wat fijner, dus dat is de rede ik die heb genoemd.

En verder bedankt voor je kritiek! :slight_smile:

En [member=419]CoNtRoL[/member] Ik snap niet echt wat je bedoeld, ik ben bijna de helft van de tijd bezig geweest met het idee uitwerken en een script schrijven.

Mooi project Imre!
Zouden meer van die projecten in het onderwijs moeten gemaakt worden :thumbup:

Volgende docu : “Hoe word ik race piloot?” 8)